اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ازارد خواهان ترک مادرید و بازگشت به چلسی است

رسانه اسپانیایی مدعی شد که ازارد دیگر نمی‌خواهد در رئال مادرید بماند و قادر به بازی در این باشگاه نیست.

ازارد خواهان ترک مادرید و بازگشت به چلسی است

به گزارش خبرگزاری فارس، خنده‌های ادن ازارد پس از شکست رئال مادرید مقابل چلسی، موجی از اعتراض بزرگ در بین طرفداران را ایجاد کرد. او که در بسیاری از بازی‌های 2 فصل اخیر رئال مادرید مصدوم بوده، پس از حذف تیمش و ثبت نمایشی ناامیدکننده پس از پایان بازی با هم‌تیمی‌های سابق خود گرم گرفت و ذره‌ای ناراحت هم نشد. این مسئله باعث شد تا عصبانیت هواداران رئال مادرید را به همراه داشته باشد و یک «گرت بیل» دیگر برای زیدان و پرز درست شود.

به نقل از خاویر آگیره، ازارد اما نمی خواهد راهِ بیل را ادامه دهد. او می‌خواهد رئال مادرید را ترک کند و برای تیمی دیگر بازی کند. آگیره در برنامه «ال‌چیرینگیتو» گفت که ستاره بلژیکی درخواست کرده که به چلسی بازگردد و برای تیم سابق خود بازی کند. 

هنوز اخباری از باشگاه رئال مادرید در این خصوص منتشر نشده ولی چیزی که به نظر می رسد این است که ازارد به صورت حتمی رئال را در صورت پیشنهاد خوب ترک خواهد کرد.

رئال مادرید در تابستان کنونی با زیدان یا با هر مربی دیگری، خواهان یک انقلاب در ترکیب است. برخی عنوان می‌کنند گرت بیل از این تیم جدا خواهد شد و بازیکنان ستاره ای مثل راموس، مارسلو، واسکز و واران نیز تیمی دیگر را برای ادامه فعالیت خود انتخاب خواهند کرد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول