اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

صالحی‌امیری: موافقت نوبخت با کمک ۳۰ میلیاردی به کشتی/ هیچ پیش شرطی برای حمایت نداریم

رییس کمیته ملی المپیک گفت: نوبخت معادل ۳۰ میلیارد پذیرفت که کمک کند و اسپانسرها هم ورود کرده‌اند.

صالحی‌امیری: موافقت نوبخت با کمک ۳۰ میلیاردی به کشتی/ هیچ پیش شرطی برای حمایت نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک  در حاشیه بازدید از کشتی، عنوان کرد: روزی را پیش بینی می کنم که کشتی ۸ مدال را خواهد آورد و باید آن روز را جشن بگیریم. 

وی افزود: نوع نگاه ما معامله گرایانه نیست، وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته و وزارت و نه دولت هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه‌ای حاصل شود برای ما ارزشمند است. 

رییس کمیته ملی المپیک گفت: همه فدراسیون‌ها در اردوی داخلی و خارجی هستند. کشتی را امروز جداگانه دیدیم و ۱۴ رئیس فدراسیون هم جلسه مشترک با نوبخت برای حل مشکلات دارند. باور دارم ورزش مرداد ماه کام ملت را شاد خواهد کرد. 

صالحی‌امیری درباره روز سوم خرداد، خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان را تبریک می گویم. آنچه به دعوت فدراسیون کشتی اتفاق افتاد حضور نوبخت بود که در فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر  از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست. او مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد. کشتی امید ما در المپیک است و حمایت از کشتی همراه با درخشش در توکیوست و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند. 

وی با اشاره به منابع مالی کمک شده به کشتی خاطرنشان کرد: ۴ منبع مالی وارد کشتی شده که یک منبع کمیته است. وزارت ورزش هم کمک کرده و نوبخت معادل ۳۰ میلیارد پذیرفت که کمک کند و اسپانسرها هم ورود کردند. جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. امیدوارم و باور دارم کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول