اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سلطانی‌فر: ایران می‌تواند رکوردشکنی کند/ ورزشکار ما با کسی تعارف ندارد

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد کاروان ایران در المپیک از نظر کسب سهمیه رکوردشکنی کند.

سلطانی‌فر: ایران می‌تواند رکوردشکنی کند/ ورزشکار ما با کسی تعارف ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر در جلسه با روسای فدراسیون‌های المپیکی، اظهار داشت: در آستانه برگزاری بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان قرار داریم و امیدواریم که ورزشکاران ما بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. 

وی افزود: به خاطر شیوع ویروس کرونا در جهان با یک سال تاخیر مسابقات المپیک برگزار می‌شود. امیدوار هستیم با وجود محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که همچنان وجود دارد این مسابقات دو ماه دیگر برگزار شود. 

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: یک فرق عمده این مسابقات با دیگر رویدادهای جهان دارد و آن اینکه نخبه‌ترین و زبده‌ترین ورزشکاران جهان در رویداد المپیک حاضر می‌شوند. آنهایی که بهترین نتیجه و رکورد را کسب می‌کنند می‌توانند در المپیک حاضر شوند. 

وی افزود: المپیک محل و آوردگاه بهترین‌های دنیاست. اتفاقی که در این دوره از مسابقات المپیک درحال رخ دادن است از جهت کسب سهمیه ورودی کاروان ایران می‌تواند رکوردشکنی کند و با توجه به مسابقاتی که پیش‌رو داریم تعداد سهمیه‌های ما افزایش خواهد داشت. 

سلطانی‌فر گفت: ورزشکار ما با کسی تعارف ندارد و اگر مشکلی داشته باشد به گوش مقام مسئول می‌رساند و همانطور که مشکلات کشتی گیران و این فدراسیون با پیگیری‌ها حل شد مشکلات دیگر‌ فدراسیون‌ها و ورزشکاران را نیز حل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول