اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جلسه اعضای شورای وحدت با آیت‌الله رئیسی/ تاکید بر ضرورت بکارگیری همه نیروهای ارزشی و انقلابی

سخنگوی شورای وحدت گفت: آقای رئیسی در نشست مشترک هیأت رئیسه جامعه روحانیت و هیات عالی شورای وحدت حضور یافت و بر ضرورت بکارگیری همه نیروهای ارزشی و انقلابی و سامان‌دهی شرایط گوناگون کشور تاکید کرد.

جلسه اعضای شورای وحدت با آیت‌الله رئیسی/ تاکید بر ضرورت بکارگیری همه نیروهای ارزشی و انقلابی

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت با اشاره به دعوت آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز و رئیس شورای وحدت از جناب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، برای برگزاری نشست مشترک گفت: جناب آقای رئیسی عصر روز یکشنبه دوم خرداد در محل مرکزی دفتر جامعه روحانیت مبارز در نشست مشترک هیات رییسه جامعه روحانیت و هیات عالی شورای وحدت حضور یافت. 

متکی افزود:در این نشست صمیمی و راهبردی به بررسی شرایط جاری و موضوعات مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری پرداخته شد.

سخنگوی شورای وحدت گفت: در ابتدای این نشست پس از خیر مقدم آیت الله مجتهد شبستری، نایب رییس جامعه روحانیت مبارز، اینجانب و جناب آقای پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، گزارشی از چگونگی شکل گیری شورای وحدت و اقدامات نه ماه اخیر و شکل‌دهی به سازوکارهای انتخاباتی ارائه دادیم و تاکید شد که تنها گزینه مورد بررسی شورای وحدت از ماه‌ها قبل جناب آقای رئیسی بوده اند و به آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از ایشان به عنوان گزینه ارزشی، انقلابی، فساد ستیز و عدالتخواه تاکید شد.

متکی در ادامه گفت: سپس اعضای هیئت رئیسه جامعه روحانیت مبارز و هیئت عالی شورای وحدت، نقطه نظرات خود را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری بیان کردند و جناب آقای رئیسی ضمن استماع نظرات و پیشنهادات مطرح شده، هدف از ورود به انتخابات را ایجاد تحول در ساز و کار کشورداری و توجه به فوری ترین مطالبات مردم عنوان کردند.

متکی در ادامه به بیان برخی از مطالبی که آیت‌الله رئیسی در این جلسه عنوان کرده‌ اشاره کرد و افزود: آقای رئیسی ضمن توجه و تقدیر از خدمات و دستاوردهای نظام در دهه های گذشته، بر ضرورت به کارگیری همه نیروهای ارزشی و انقلابی و ساماندهی شرایط گوناگون کشور تاکید کردند و همچنین از انسجام و فعالیتهای شورای وحدت و نقش آفرینی جامعه روحانیت مبارز در ایجاد همگرایی میان نیروهای انقلابی و ارزشی و تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور و پرنشاط تشکر و تقدیر نمودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول