اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حضور ۹۰ رزمنده پل‌دختری در عملیات فتح خرمشهر مایه افتخار است

امام جمعه پلدختر گفت: حضور ۹۰ رزمنده پل‌دختری در عملیات فتح خرمشهر به عنوان بزرگ‌ترین عملیات‌ها در دفاع مقدس مایه افتخار است.

حضور ۹۰ رزمنده پل‌دختری در عملیات فتح خرمشهر مایه افتخار است

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت سال‌روز فتح خرمشهر در گلزار شهدای این شهرستان اظهار کرد: جای گلایه دارد که ۹۰ نفر از شیر‌مردان این شهر به عنوان هویزه ثانی در یکی از بزرگترین و ویژه‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس مانند فتح خرمشهر حضور داشتند، اما اسامی آنها برای نصب درسطح شهر بنر نشد.

وی افزود: صدام در محاصره خرمشهر در دوران دفاع مقدس آن‌قدر ذوق زده شده بود که از خرمشهر به مروارید  شط‌العرب تعبیر کرد و گفت روی دیوارها بنویسند آمده‌ایم که بمانیم و بیش از ۵۷۰ روز نیروهای عراقی در خرمشهر تاخت و تاز کردند.

امام جمعه پل‌دختر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات فتح خرمشهر و شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: امام راحل دستور دادند فرماندهی را در خرمشهر شهید صیاد شیرازی به دست گرفت و با جانفشانی نیروهای بسیج ،سپاه و همه رزمندگان خرمشهر آزاد شد.

وی افزود: شهرستان پل‌دختر در فتح خرمشهر افتخار گردان شهید سید فخرالدین رحیمی را داشت که برای شهرستان ما ارزش بود و اینکه می‌گویند فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌ها بود، به معنای واقعی کلمه است.

موسوی یادآورشد: کسانی که در عملیات بیت‌المقدس شهید شدند، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ما به وجود رزمندگانی که شهید نشدند به عنوان یادگاران آن دوران افتخار می‌کنیم که برای ما ارزش هستند و باید همه این ارزش‌ها، غیرت، مردانگی ، شجاعت و شهامت به نسل‌های آینده منتقل شود که رسالت است و موجب می‌شود آیندگان به گذشتگان خود افتخار کنند.

وی افزود: باعث افتخار است که مردان بزرگی در شهرستان پل‌دختر از نظام اسلامی ،انقلاب و ولایت دفاع کردند و تا پای جان در دفاع از ارزش‌ها ایستادند.

امام جمعه پل‌دختر انتخابات را فتح‌الفتوح دیگر دانست وگفت: ۲۸ خرداد ماه امسال ویژگی خاصی دارد و آن این است که دشمن می‌خواهد با تحمیل فشارها و تحریم مردم را نسبت به نظام و انقلاب مایوس کند که کلام رهبری همیشه راه‌گشا بوده و امروز درحوزه انتخابات نیز فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است.

وی افزود: هرکس ادعای مسلمانی و ولایی بودن دارد باید به ندای مقام معظم رهبری پاسخ مثبت دهد وهمه موظفیم برای حضور حداکثری مد نظر معظم‌اله، در این انتخابات تلاش کنیم.

موسوی یادآور شد: متاسفانه عده‌ای در کشور سم‌پاشی علیه انتخابات راشروع کردند و بحث حضور حداقلی را برای عدم مشروعیت انتخابات تجویز می‌کنند، اما انشاالله انتخابات به کوری چشم دشمنان با حضور حداکثری و با قدرت و قوت برگزار خواهد شد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران همواره با بصیرت در همه صحنه‌ها در میدان عمل حضور داشتند و آنچه در این راه مشخص می‌شود توسط تک تک مردم ایران رقم خواهد خورد و باید به حرف‌های برخی افراد که اکنون جیره‌خوار عوامل بیگانه و استکبار هستند اعتنا نکرد.

امام جمعه پل‌دختر گفت: تاریخ نشان داده افرادی که در انتخابات‌ها به ویژه انتخابات ریاست جمهوری همیشه بد اخلاقی کردند،هیچکدام عاقبت بخیر نشدند و حرف‌های بیهوده دیگر جواب نمی‌دهد چراکه مردم به اندازه کافی آگاهی و بصیرت دارند.

وی افزود: ما باید با هدف عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، اهداف امام راحل و شهدا روی پای خود بایستیم و به داشته‌های داخلی خود اکتفا کنیم و از طرفی استقبال از روابط خارجی نیز سیاست کشور است.

موسوی یادآور شد: رونق تولید داخلی موجب استقلال کشور می‌شود و همه باید به تبعیت از ولایت و رهبری از تولید داخل و انتخابات حمایت کنیم.

وی افزود:وقتی مقام معظم رهبری مانع‌زدایی‌ها را در تولید مطرح می‌فرمایند، منظور تنها رفع موانع یک کارخانه تولیدی برای چرخش نیست بلکه موانع در حوزه‌های فکری ،عقیدتی ،فیزیکی و غیره سد راه پیشرفت انقلاب اسلامی ایران باید برداشته شود.

امام جمعه پل‌دختر گفت: برخی افراد  به قصد خدشه‌دار کردن انتخابات به ارزش‌ها حمله می‌کنند وبه فرموده مقام معظم رهبری باید مسئولان ما انقلابی و مدافع نظام و انقلاب باشند و در میدان حضور داشته باشند و به ارزش‌های والای انقلاب مانند شهدا عشق بورزند.

وی افزود:انقلابی کسی است که در راستای حضور حداکثری در انتخابات تلاش کند تا سرنوشت کشور به بهترین وجه ممکن رقم بخورد و این تکلیف و وظیفه همگانی است.

موسوی انتخابات ۲۸ خرداد امسال را امری مهم وحائز اهمیت دانست و یادآورشد:حرف امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا امروز حضور حداکثری در انتخابات به عنوان یک واجب شرعی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول