اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تقدیر رئیس کمیته امداد کشور از تولیت حرم بانوی کرامت

رئیس کمیته امداد کشور، با اهدای لوح سپاس از آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت برای اختصاص ۲۰۰ هزار پرس غذای تبرکی حرم به نیازمندان قدردانی کرد.

تقدیر رئیس کمیته امداد کشور از تولیت حرم بانوی کرامت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،  مجید باجلان معاون اداری و مالی، احمدرضا دالوند مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد و اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم ظهر امروز با حضور در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با تولیت آستان مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در این دیدار با اشاره به مواسات و همدلی مردم در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: ملت بزرگ ایران به دنیا ثابت کردند که در ادامه جانفشانی و از خودگذشتگی‌های خود در دوران دفاع مقدس هنوز هم با ندای رهبر انقلاب و نوع‌دوستی خود، مومنانه، دلسوزانه، شجاعانه، فداکارنه و ایثارگرانه در میدان حاضر هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با قدردانی از امدادگران کمیته امداد افزود: امدادگران این نهاد به لطف الهی، خیلی خوب و با دل و علاقه کار کردند؛ وقتی نگاه، گره‌گشایی از کار مردم و برای رضای خداست، خدا هم راه‌های زیادی را به شما نشان می‌دهد پس نا امید نباشید و با شجاعت و صلابت به کارتان ادامه دهید.

همچنین، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با ارسال لوح سپاس از آیت‌الله سعیدی که در ماه مبارک رمضان امسال ۲۰۰ هزار پرس غذای تبرکی بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به ایتام و محرومان اختصاص داده بود قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: خدای رحمان را شاکریم که در شهر رمضان ۱۴۲۲ هـ ق یک‌بار دیگر جنابعالی را واسطه خالق بی‌نیاز و مخلوق نیازمند قرارداد تا با اختصاص ۲۰۰ هزار پُرس طعام تبرکی آن آستان مقدس به ولی‌نعمتان این شهر و بوم، سهم بزرگی از دعای خیر محرومین را در شبانگاهان و سحرگاهان ماه صیام نصیب خودسازید.

کمیته امداد امام خمینی (ره) این عزم راسخ و همّت بلند را از سلاله نبی مکرم اسلام و تولیت آن بارگاه جنت نشان قدر می‌نهد و بر آن افتخار می‌نماید.

خاطرنشان می‌شود، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) طی سال‌های اخیر و در راستای پویش ایران همدل با کمیته امداد در راستای پخت و توزیع افطاری و سحری میان مددجویان همکاری مطلوبی داشته است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول