اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیری| 650 نقطه هرمزگان از ابتدای کرونا مجهز به اینترنت همراه شده‌اند/ 130 نقطه در برنامه تا پایان امسال

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 650 نقطه جدید در هرمزگان مجهز به اینترنت همراه شده‌اند.

پیگیری| 650 نقطه هرمزگان از ابتدای کرونا مجهز به اینترنت همراه شده‌اند/ 130 نقطه در برنامه تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان اظهار کرد: طی 3 سال اخیر بیش از 1300 نقطه و در 15 ماهه اخیر بیش از 650 سایت جدید در هرمزگان تحت پوشش تکنولوژی 3G و 4G قرار گرفته‌اند.

وی افزود: جغرافیای هرمزگان به گونه‌ای است که امکان استفاده از یک دکل برای پوشش چند روستا در بسیاری از نقاط آن فراهم نیست و بدلیل شرایط کوهستانی مجبوریم تا هم فیبر نوری و هم تجهیزات شبکه را برای بسیاری از روستاها به دلیل فاصله از یکدیگر به طور جدا جدا ایجاد کنیم.

 

 

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با بیان این که با پیگیری نمایندگان استان و استاندار هرمزگان، تلاش ما این بوده که روستاهای با جمعیت بیشتر در اولویت توسعه ارتباطات همراه قرار بگیرند و اکنون 120 نقطه جدید نیز شناسایی شده که تا پایان سال برای آنها اینترنت همراه را توسعه خواهیم داد و اجرا می‌کنیم.

یگانه همچنین تصریح کرد: تمام توان تجهیزاتی و نیروی کار خانواده بزرگ مخابرات هرمزگان بسیج شده‌اند تا بتوانیم حدالامکان نیاز مردم مناطق مختلف استان را به سرعت برطرف کنیم و در طول 15 ماهه اخیر بیش از 650 نقطه از جمله بیش از 400 روستا به اینترنت همراه مجهز شده‌اند و این روند با جدیت ادامه دارد.

وی درباره تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در ارتباط با برخی روستاهای بدون ارتباط نیز گفت: ما تمام توان‌مان را برای رساندن ارتباطات به این روستاها بکار گرفته‌ایم و شرمنده مردم عزیزمان هستیم اما شبانه روز در تلاش خواهیم بود تا ارتباط را به این مناطق نیز برسانیم و در برخی نقاط که حتی جاده و برق نیز مهیا نیست، مجبوریم برای سرعت دادن به رساندن ارتباط به یک منطقه هم جاده و هم تیربرق و سیم و ... را نیز خودمان اجرا کنیم.

یگانه گفت: تا پایان سال به بیش از 120 نقطه روستایی در هرمزگان و نقاط فاقد آنتن و ارتباط اینترنت همراه در شهرها خدمت رسانی خواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان همچنین گفت: هرمزگان به لحاظ توسعه شبکه اینترنت همراه در کشور در میان استان‌های اول است و این مهم حاصل همکاری خوب دستگاه‌ها در درون استان و پیگیری‌های استاندار و نمایندگان استان است.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول