اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دشمن در صدد تحریف فتح عظیم خرمشهر است/آزار معاندان تمامی ندارد

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت تبیین دفاع مقدس برای جوانان، گفت: دشمن در صدد تحریف فتح عظیم خرمشهر است و این واقعه بزرگ باید برای جوانان بازگو شود.

دشمن در صدد تحریف فتح عظیم خرمشهر است/آزار معاندان تمامی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران و جانبازان فتح خرمشهر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با درود به روح پاک شهدای فتح خرمشهر با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) درباره این فتح بزرگ اظهار کرد: امام راحل تاکید داشتند که نباید فتح‌های بزرگ مثل خرمشهر را از یاد ببریم زیرا فتح خرمشهر معجزه‌ای بود که جز با مدد الهی محقق نشد.

وی با اشاره به این‌که بیانات امام خمینی(ره) در مورد فتح خرمشهر نباید به فراموشی سپرده شود افزود: دشمنان ما امروز در تلاشند تا وقایع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و حتی فتح‌های بزرگ نظیر خرمشهر را تحریف کنند بنابراین لازم است این رخدادهای عظیم و مقاومت تحسین برانگیز مردم و رزمندگان به همگان یادآوری شود.

امام جمعه یزد گفت: دشمنان برای ما و جوانان ما صحنه سازی می‌کنند تا فهم فرزندان ما در مورد جنگ را به بیراهه بکشند بنابراین وقایع مهمی همچون فتح خرمشهر باید برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.

ناصری یزدی تصریح کرد: همانطور که امام نیز فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد و نباید فراموش کنیم که قدرت و عظمت خدا در همه زمینه‌ها، همواره پشتوانه انقلاب بوده و مبادا که مغرور شویم و همه چیز را به خود نسبت دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به بخش دیگری از سخنان امام راحل بیان کرد: مردم ایران ثابت کردند که تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند اما تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را هرگز نخواهند داشت و اگر حضور مردم در صحنه نبود، هر یک از توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی ما می توانست به اصول انقلاب ضربه‌های جدی بزند و کشور را از پا در بیاورد.

وی تاکید کرد: مردم ما بالاترین و شدیدترین حملات دشمنان را تحمل کردند اما از اصول انقلاب خویش با مقاومت بسیار حراست کردند.

ناصری یزدی ادامه داد: دشمن از آزار و اذیت خود برای خدشه‌دار کردن اصول و ارزش‌های انقلاب دست بر نمی‌دارد اما باید به آنها بفهمانیم که ملت ایران یکپارچگی دارند و مردم و گروه‌های مختلف باید این وحدت را حفظ کنند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: باید دستاوردها و خدمات انقلاب را برای مردم بازگو کنیم و به جای تبلیغات انتخاباتی، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را در این ایام برای مردم بگوییم تا دشمن به بهانه گرانی‌ها و مشکلات معیشتی مردم، از نابسامانی اقتصادی فعلی به نفع خود بهره برداری نکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: امام راحل آنقدر قوی بود و آنقدر برای خدا کار می کرد که در هیچ زمینه ای هرگز مایوس و مغرور نشد، او زمانی که در مبارزات انقلاب و در دوران تبعید تنها بود، هرگز مایوس نشد و به خدا امید داشت و زمانی هم که تمام ملت ایران بلکه ملت‌های مسلمان جهان، پشت سر او بودند و از او حمایت کردند، هرگز مغرور نشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به فضای انتخابات و شرایط تشخیص افراد اصلح عنوان کرد: به فرموده امام و رهبری، مردم هرگاه دیدند کسی از دل دادن به بیگانه و رها کردن ایمان حرف می‌زند، بدانید که از زبان دشمن سخن می گوید و این شاخص همه جا باید مدنظر باشد.

انتهای پیام/الف
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول