اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

صرفه جویی یک و نیم میلیون یورویی در بهپاک/ ساخت دستگاه وینگر با حمایت و پیگیری مدیر جوان

در سالروز آزادسازی خرمشهر، چندین پروژه شرکت صنعتی بهپاک به بهره‌برداری رسید.

صرفه جویی یک و نیم میلیون یورویی در بهپاک/ ساخت دستگاه وینگر با حمایت و پیگیری  مدیر جوان

به گزارش خبرنگار فارس؛صبح امروز با حضور سردار رعیتی‌فر، رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور و حجت الاسلام جباری، امام جمعه بهشهر تعدادی از پروژه‌های شرکت صنعتی بهپاک افتتاح شد. 

در ابتدای این مراسم ، دستگاه و خط پروتئین ساز وینگر هفت به بهره‌برداری رسید از آنجایی که واردات ماشین‌آلات پروتئین ساز به دلیل تحریم‌ها و مشکلات جابجایی ارز با سختی‌های زیادی مواجه است و ارزبری بالایی دارد لذا شرکت بهپاک در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اقدام به ساخت و نصب ماشین پروتئین‌ساز وینگر هفت کرده که امروز سوم خرداد این دستگاه افتتاح و بهره‌برداری رسید. این دستگاه روزانه توان 15 تُن که در سال بالغ بر ۵۰۰۰ تن تولید را دارد.

در ادامه این مراسم، انبار نگهداری انواع کنجاله و نهاده‌های دامی بهره‌برداری شد این انبار ظرفیت نگهداری چهار هزار تن کنجاله را دارد همچنین این انبار مجهز به خط اصلی انتقال کنجاله از سقف است. و به جهت نداشتن ستون در کشور منحصر به فرد است.

همچنین در این مراسم، در راستای برنامه‌های توسعه‌ای شرکت بهپاک، تاسیس پست جدید 20 کیلوولتی تامین برق مورد نیاز انبارهای جدید، ایستگاه پمپاژ تخلیه و بارگیری مخازن روغن افتتاح و به بهره‌برداری رسید. این پست برق هزار مگاوات برق تولید می‌کند. همچنین به همراه افتتاح این پست برق، تونل‌های زیرزمینی انتقال برق نیز افتتاح شد.

از دیگر افتتاح‌های این برنامه، راه‌اندازی سرویس FTTH بود. با توجه به سیستم ارتباطی پر سرعت (فیبر نوری) در فضای کارخانه به طول 3000 متر در 11 ایستگاه مجزا، اتصال خطوط ارتباطی شرکت به اینترنت و خطوط ارتباطی کشور در دستور کار قرار گرفت و با راه اندازی سرویس FTTH  ، سرعت ارتباطی تبادل اطلاعات بین کارخانه و دفاتر شرکت و سازمان های مرتبط چند برابر و حداکثر تا 100 مگابایت افزایش یافت.
با استفاده از تجهیزات جدید سرعت ارتباطی در روزهای آینده به 200 مگابایت افزایش خواهد یافت که این اقدامات به افزایش سرعت سامانه های ارتباطی شرکت نیز منجر می شود.

در مراسم افتتاح این پروژه‌ها توسلی مدیرعامل بهپاک بر ضرورت پشتبانی واقعی از تولید و رفع واقعی موانع تاکید کرد.

 همچنین سردار رعیتی‌فر رییس سازمان بسیج کارگری کشور در سخنانی اظهار داشت: فشار حداکثری که دشمن وارد کرد برای صنعت کشور به فرصت تبدیل شد.

رعیتی‌فر ادامه داد: قطعا حوزه تولید با مشکلات زیادی مواجه است اما می‌توانیم از آن عبور کنیم در شرکت بهپاک انگیزه انقلابی و مدیران جهادی سبب شدند به رغم مشکلاتی مانند عدم تخصیص ارز و کمبود مواد اولیه موفق شدند بسیاری از دستگاه‌های تولیدی را داخلی‌سازی و بومی‌سازی کنند.

وی افزود: امیدوارم در انتخابات ریاست جمهوری امسال دولتی در کشور روی کار بیاید که نگاه به داخل داشته باشد و صنعت ما را ارتقا دهد اکنون زیرساخت‌ها برای جهش تولید در کشور آماده است.

رییس سازمان بسیج کارگری کشور در پایان تاکید کرد:‌ من از مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت بهپاک بسیار سپاسگذارم زیرا به رغم تمام مشکلات و کاستی‌ها در چند سال اخیر نه تنها اجازه ندادند که چرخ کارخانه از حرکت بایستد بلکه در مسیر رشد و بالندگی نیز گام برداشتند. هر کجا به جوان‌ها و مدیران جوان اعتماد کنیم، جوان‌ها می‌توانند موفقیت ایجاد کنند مانند مجموعه بهپاک‌. امروز بهپاک و مدیریت این شرکت می‌تواند الگویی برای سایر شرکت‌ها و کارخانجات باشد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول