اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اضافه شدن بخش نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: در سال‌های آینده بخش نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اضافه می شود که این دو جشنواره توسط دفاتر نهاد برگزار می‌شود.

اضافه شدن بخش نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها در اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: باید به قله‌های شرافت که خدا وعده داده است برسیم.

وی ادامه داد: خدا وعده امامت و وعده میراث داری دنیا برای بندگان صالح را داده و اگر شکیبا باشیم و توکل کنیم رسیدن به این قله ها دور نخواهد بود.

رستمی افزود: وزارت بهداشت با وجود تعطیلی فضای حضوری دانشگاه‌ها و از طرف دیگر درگیری این وزارت خانه با بیماری کرونا جشنواره قرآن و عترت را برگزار کرد و این مسائل باعث نشد که جشنواره تعطیل شود.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: اتفاقاتی که در دوره سختی کرونا داشتیم تجربه است و برای سالهای آینده می توانیم از این تجربیات استفاده کنیم. سال آینده وزارت علوم میزبان جشنواره قرآن و عترت دانشجویان است البته مجموعه‌های دانشگاهی پیگیر میزبانی بودند و بنا است که در این دوره وزارت علوم از مجموعه‌های دیگر برای برگزاری جشنواره بعدی کمک بگیرد  که مسئولیت مهمی در این عرصه است.

وی اضافه کرد: در سال‌های آینده اتفاق دیگر همراه شدن بخش نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در جشنواره قرآن و عترت است که این دو جشنواره توسط دفاتر نهاد برگزار می‌شد. شان این جشنواره ایجاب می‌کرد که تمرکز ایجاد شود و بازخوانی قرآن و تفسیر را داشته باشیم و در دوره‌های آینده به صورت مفصل‌تر به بخش صحیفه در درون جشنواره قرآن و عترت پرداخته خواهد شد.

 رستمی در پایان گفت: از خدا می خواهیم انتخابات پیش رو که امتحانی است برای این ملت، پیروزی و سربلندی ملت را در پیش داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول