اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خردادماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گفت: مودیان مالیاتی بخش مشاغل تا پایان خردادماه سال‌جاری مهلت دارند تا نسبت به تنظیم و ارسال الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد 1399 اقدام کنند.

خردادماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اشخاص حقیقی(صاحبان مشاغل) مطابق قانون می‌باید اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1399 خود را خردادماه سال‌جاری به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس  WWW.INTAMEDIA.IR  ارسال و مالیات خود را پرداخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی، منوط به ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، تصریح کرد: فعالان اقتصادی به منظور بهره‌مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر، باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر قانونی ارائه کنند.

شریفی افزود: معافیت مالیاتی برای صاحبان مشاغل اشخاص حقیقی در عملکرد سال 1399، برابر ماده 101 قانون مالیات‌های مستقیم مبلغ 288 میلیون ریال سالانه تصویب شده است و کسانی که اظهارنامه ندهند، نمی‌توانند از این معافیت استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و در جهت توسعه دولت الکترونیک، ضروری است مودیان محترم از هرگونه مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی اجتناب کنند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول