اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همایش پیاده‌روی لشکرهای اصفهان در عملیات بیت المقدس برگزار شد

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) از همایش پیاده‌روی لشکرهای اصفهان در عملیات بیت المقدس خبرداد و گفت: راهپیمایی امروز با حضور رزمندگان ۲ لشکر امام حسین (ع) و نجف اشرف از میدان انقلاب اصفهان تا گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

همایش پیاده‌روی لشکرهای اصفهان در عملیات بیت المقدس برگزار شد

محمد هاشمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: راهپیمایی امروز با حضور رزمندگان ۲ لشکر امام حسین (ع) و نجف اشرف از میدان انقلاب اصفهان تا گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ادامه داد: همچنین در گلستان شهدای اصفهان مراسم‌های متنوعی از جمله غبارروبی مزارشهدا، خاطره‌گویی و روایتگری عملیات بیت المقدس با حضور فرماندهان این عملیات برگزار شد و در پایان رزمندگان در مراسم ترحیم شهید سلامت پاسدار رضا غصنفرپور شرکت کردند.

وی اضافه کرد: قریب ۲۰ برنامه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برگزار شد که از این تعداد سه برنامه کوهگشت چشمه مرغاب، پیاده‌روی امروز و یک برنامه دیگر در سطح لشکر و ۱۷ برنامه از جمله حلقه‌ها‌ی صادقین، محافل قرآنی و روایتگری در سطح رده‌های این لشکر اجرا شد.

هاشمی‌پور اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها زنده نگاه داشتن یاد و خاطره حماسه بیت المقدس و انتقال سینه به سینه ارزشها و تجربیات این حماسه بزرگ است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس، ادامه داد: حماسه آزاد سازی خرمشهر از جمله حماسه‌های بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که با هدایت‌های امام خمینی (ره) به عنوان ولی فقیه زمان، حضور مردم و وحدت نیروهای مسلح و نبرد علوی و عاشورایی رزمندگان به پیروزی رسید و باید نسل به نسل به آیندگان منتقل شود. 

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول