اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ادامه آرای دیدار سایپا و پیکان/محرومیت تعلیقی برای کمالوند

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های سایپا و پیکان صادر کرد.

ادامه آرای دیدار سایپا و پیکان/محرومیت تعلیقی برای کمالوند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،گزارش مقام‌های رسمی مسابقه فوتبال بین دو تیم سایپا و پیکان از سری مسابقات لیگ برتر هفته بیست و سوم کشور که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه در ورزشگاه دستگردی با داوری خورشیدی و با حضور نماینده فدراسیون انجام شد وکمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش مقامات رسمی مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده به شرح آتی متخلفین را محکوم و رای لازم صادر می‌نماید.

مطابق با مواد 103 و 112 از مقررات انضباطی مصوب 1397/12/19 مجمع فدراسیون فوتبال، موارد قطعی این رای با محض ابلاغ لازم‌الاجرا بوده و مواد غیر قطعی آن نیز ظرف مهلت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.ضمنا تجدیدنظرخواهی مانع از اجرای حکم محکومیت غیرقطعی نخواهد بود. در مورد بازیکنان و مربیان، باشگاه‌ها نیز حق تجدیدنظرخواهی دارند و دارای مسوولیت تضامنی در خصوص محکومیت نقدی بازیکنان و مقامات رسمی می‌باشند. باشگاه مکلف به کسر مبلغ جریمه متخلفین از مبلغ قرارداد آنها می‌باشد و در صورت عدم اقدام، خود باشگاه مسوول پرداخت آن خواهد بود.

گفتنی است طبق رای کمیته انضباطی آقای فراز کمالوند سرمربی سایپا به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه با یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل و 400000000 میلیون ریال جریمه نقدی رو به رو شد.

محسن بیاتی‌نیا مربی تیم سایپا نیز به دلیل بد رفتاری در قبال مقام رسمی و ورود به زمین مسابقه پس از اخراج به یک جلسه محرومیت و پرداخت 400000000 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

طبق رای کمیته انضباطی محرومیت آقایان کمالوند و بیاتی‌نیا قطعی و جریمه نقدی آنها قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول