اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مقاومت آبادان و خرمشهر الگوی مقاومت جهانی است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت :آنچه به عنوان فرهنگ مقاومت ما امروز در عرصه جهانی و بین المللی در مقابل استکبار جهانی می بینم ریشه در مقاومت و آزادسازی خرمشهر و شکست حصر آبادان دارد.

مقاومت آبادان و خرمشهر الگوی مقاومت جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در همایش میدان مقاومت که امروز به مناسبت سوم خرداد در آبادان برگزار شد، اظهار کرد:من به عنوان یک  مدافع حرم ورزمنده جبهه مقاومت اعلام میکنم که همه مقاومت‌ها، قهرمانی‌ها و فرهنگ مقاومت که ما امروز در عرصه جهانی و بین المللی در مقابل استکبار جهانی داریم و مقاومتی که امروزه از سنگ به مقاومت موشک تبدیل شده است ریشه در فرهنگ مقاومت خوزستان، آبادان و خرمشهر قهرمان دارند.

وی با تاکید به اینکه مقاومت آبادان و خرمشهر الگوی برای مقاومت جهانی است گفت: این ادبیات و این فرهنگ را باید برای نسل‌های آینده و برای تمام آزادی‌خواهان و استکبار ستیزان و همه کسانی که در این جبهه ها ایستادگی می کنند، حفظ کرد.

سردار نوعی اقدم با اشاره  به کلام حضرت امام خمینی (ره )که فرمودند خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد، گفت: من به عنوان یک رزمنده در دفاع از حرمین اعلام می‌کنم که خوزستان دین خود را در دفاع از حرم اهل بیت نیز ادا کرد مسئولان بیش از پیش باید به فکر این منطقه باشند.

این رزمنده جبهه مقاومت افزود: نوکری و خدمت به مردم بویژه مردم خوزستان افتخار بزرگی‌ است و مسئولان بدانند خدمت در خوزستان، آبادان و خرمشهر بسیار اهمیت دارد و  خدمتگزاری و نوکری به مردم خوزستان کمتر از جنگ و جهاد و عبادت‌ نیست.

وی گفت: ریشه و فرهنگ مقاومت بین المللی از آبادان و خرمشهر صادر شده است و باید از اسلام، انقلاب و نظام مان تا آخرین نفس دفاع کنیم.

نوعی اقدم با اشاره به اینکه باید مشارکت در انتخابات در حد بالا و با عزت و اقتدار باشد، بیان کرد:اگر می‌خواهیم انتقام سخت خون سردار دل‌ها را بگیریم اگر اقتدار ،استقلال، امنیت و رفاه می‌خواهیم باید دست به دست هم دهیم و با عزت برای تعیین سرنوشت خود  پای صندوق‌های رای بیاییم تا با این اقدام تیری بر پیکر استکبار جهانی وارد کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی را در دنیا مردم به پایگاه استراتژی مردمی‌اش، پیروزی در میدان مقاومت، استقلال و آزادیش  می‌شناسند.

انتهای پیام /72058

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول