اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل محمدی: فکر کنم به قصد کشتن ما نارنجک زدند/ از اراده و غیرت بازیکنان پرسپولیس درس گرفتم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از ورود به ورزشگاه اتفاق خیلی بدی برای ما افتاد و متاسفانه مورد هجوم قرار گرفتیم.

گل محمدی: فکر کنم به قصد کشتن ما نارنجک زدند/ از اراده و غیرت بازیکنان پرسپولیس درس گرفتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  یحیی گل محمدی که پس از برتری دو بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر با وجود حضور در سالن نشست خبری به دلیل حضور دوربین های تلویزیونی صحبتی درباره این مسابقه نکرد، در ادامه به میکسدزون ورزشگاه فولادشهر آمد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از ورود به ورزشگاه اتفاق خیلی بدی برای ما افتاد و متاسفانه مورد هجوم قرار گرفتیم. خدا رحم کرد که اتوبوس ما چپ نشد. صحنه خیلی وحشتناکی بود و فکر می‌کنم به قصد کُشت این کار را کردند.

وی ادامه داد: نارنجک‌های پرتابی در حد جنگی بود. با استرس خیلی زیادی وارد زمین شدیم و حتی نمی‌خواستیم وارد بازی شویم اما به احترام فوتبال، هوادارانی که پای تلویزیون بودند و افرادی که برای برگزاری مسابقه زحمت می‌کشند بازی کردیم. تصمیم‌گیری درباره بازی کردن را به اختیار بچه‌ها گذاشتم و آنها هم تصمیم گرفتند بازی کنند. من در اتوبوس بچه‌ها نبودم و در اتوبوس پشتی بودم. وقتی صحنه را دیدم و از اتوبوس پیاده شدیم، پاهایم می‌لرزید.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: واقعاً صحنه خیلی وحشتناکی بود. امیدوارم برخورد خوب و جدی با این موضوع شود. نیروی انتظامی هم خیلی زحمت کشید و از زمان ورودمان به اصفهان تا بدرقه تیم به سمت استادیوم خیلی زحمت کشید اما افرادی که چنین کاری انجام دادند همه را غافلگیر کرده و از بالای پل چنین اتفاقی افتاد.

گل‌محمدی افزود: واقعاً کار غیر انسانی و بی‌شرمانه‌ای بود خیلی احتمال داشت اتوبوس چپ شود و اتفاق ناگواری برای فوتبال بیفتد. تاریخ هیچ وقت این مسئله را فراموش نخواهد کرد. باید واقعاً فکری اساسی درباره این مسئله شود زیرا آزاردهنده است. 

وی درباره اینکه مهاجمان به اتوبوس پرسپولیس چه افرادی بودند، گفت: نمی‌دانم اما طبق آنچه به من گفته‌اند با استفاده از تصاویر دوربین‌ها دو نفر از آنها را گرفته و دستگیر کردند. امیدوارم هرچه سریع‌تر جزئیات این موضوع را دربیاورند تا مشخص شود از طرف چه کسانی بوده اند و قطعاً باید این موضوع ریشه‌یابی شود. 

سرمربی پرسپولیس درباره بازی با ذوب‌آهن توضیح داد: واقعا ما تحت تأثیر این موضوع بودیم در نیمه اول کنترل بازی دست‌مان بود اما روی یک اتفاق گل خوردیم. ذوب‌آهن در دفاع کردن تیم منظمی بود و خیلی خوب اصول دفاعی را رعایت می‌کرد. روی صحنه گل حریف غافلگیر شدیم و متأسفانه برخلاف جریان مسابقه گل خوردیم.

گل‌محمدی افزود: در نیمه دوم با تمرکز بهتری وارد زمین شدیم و توانستیم خیلی به بازی سرعت بدهیم. از فضاهای ایجاد شده خیلی خوب استفاد کردیم و گل‌های خیلی زیبایی هم به ثمر رساندیم. در مجموع بازی خوبی از لحاظ شکل مسابقه و نتیجه بود و از بازیکنانم به دلیل روح بزرگی که دارند و ذهنیت قوی که نشان دادند تشکر می‌کنم و به آنها تبریک بگویم که با وجود این اتفاق ناگوار خوب کار کردند و برد را مدیون اراده بازیکنان هستم.

وی ادامه داد: از هواداران می‌خواهم مثل همیشه از این بازیکنان پشتیبانی و حمایت کنند، وارد جزئیات نمی‌شوم اما بازیکنانم مشکلات زیادی دارند امیدوارم این مسائل همه حل شود از غیرت و اراده بازیکنانم در مسابقه امروز درس زیادی گرفتم و دم همه آنها گرم.

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض‌های خوب و تأثیرگذارش در نیمه دوم و اینکه آیا آنالیز خوبی روی ذوب‌آهن انجام داده بود، توضیح داد: سعی کردیم در نیمه دوم روی ارسال‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم. از فضاهای کناری و کارهای ترکیبی خوب استفاده کردیم و ارسال‌های خیلی خوبی انجام دادند. به دلیل سرعت بازی که در نیمه دوم از خودمان نشان دادیم کارهای هجومی پرسپولیس خیلی خوب شکل گرفت.

گل‌محمدی افزود: با وجود آن اتفاق ناگوار و یک بر صفر عقب افتادن بازیکنانم باید فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می‌کردند و مسابقه را می‌بردند. فراموش کردن آن اتفاق کار سختی بود و ذهنیت قوی می‌خواست که بچه‌های ما آن را نشان دادند.

وی درباره اظهارنظر یکی از خبرنگاران اصفهانی مبنی براینکه این اتفاق ناگوار خارج از شهر اصفهان بوده و مردم این شهر و اهالی رسانه چنین اتفاقاتی را نمی‌پسندند و دو باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان هم آن را محکوم کرده‌‌اند،‌گفت: آیا این اتفاق خارج از اصفهان بود؟

آن خبرنگار ادامه داد:‌این اتفاق در شهر فلاورجان رخ داده است که گل‌محمدی پاسخ داد بهتر است وارد جزئیات نشویم. نیروهای امنیتی و انتظامی بهتر می‌توانند درباره اتفاق کنکاش کنند تا مشخص شود چه اتفاقی رخ داده است ما هم منتظر گزارش آنها هستیم.

گل‌محمدی درباره اینکه برخی می‌گویند این افراد قصد داشتند سپاهان و ذوب‌آهن را خراب کنند، توضیح داد: به هیچ باشگاهی کاری ندارم اما حرکتی غیر انسانی بود. احتمال چپ شدن اتوبوس خیلی زیاد بود و تجربه راننده جان خیلی‌ها را نجات داد. من که در اتوبوس عقب نشسته بودم زیر میز رفتم زیرا هم صدای وحشتناکی داشت و هم انفجارهای زیادی رخ داد واقعاً حرکت بدی بود و اگر این نارنجک‌ها سمت راننده پرتاب می‌شد با  توجه به سرعت بالای 120 کیلومتر اتوبوس خیلی اتفاق بدی رخ می‌داد. اگر لاستیک می‌ترکید همه باید بر سر خودمان می‌زدیم و در آن صورت با یک فاجعه وحشتناک تاریخی روبه‌رو می‌شدیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول