اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مردم خرمشهر چشم به راه خدمات دولت هستند

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امروز مردم خرمشهر چشم به راه خدمات و تلاش‌هایی هستند که دولتمردان و نظام باید برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم انجام دهند چرا که این مردم شایسته این خدمت هستند.

مردم خرمشهر چشم به راه خدمات دولت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امشب در گردهمایی بزرگ فاتحان خرمشهر که در این شهر برگزار شد اظهار کرد: ۳۹ سال پیش در چنین روزی خرمشهر با دستان توانمند رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح و مردم قهرمان ایران دوباره به میهن اسلامی بازگشت.

وی افزود: امشب نیز برنامه بسیار مفصلی توسط پیشکسوتان در موزه خرمشهر تدارک دیده شد که به یاد آن روزها، شهدای والامقام، رزمندگان و آزادگان برگزار شد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: آزادسازی خرمشهر به سادگی رقم نخورد و رزمندگان اسلام با اقتدار، صلابت، یکدلی، وحدت و هدایت‌های حضرت امام (ره) توانستند آن حماسه بزرگ را بیافرینند.

وی افزود: امروز ما از نعمت آن حماسه‌آفرینی‌ها و امنیتی که آن عزیزان برای ما ایجاد کردند در حال بهره‌مندی هستیم که باید قدردان باشیم و از ولی‌نعمتانمان تجلیل کنیم و یاد شهدا را گرامی بداریم.

شاهوارپور گفت: امنیت، آسایش، آرامش و این مرز و بوم امانتی است که با هزینه‌های سنگین به اینجا رسیده و امروز باید آن را پاس بداریم.

وی افزود: امروز مردم خرمشهر چشم به راه خدمات و تلاش‌هایی هستند که دولتمردان و نظام باید برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم انجام دهند چرا که این مردم شایسته این خدمت هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول