اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گوندوغان: توخل و گواردیولا بسیار شبیه هم هستند/امیدوارم برنده فینال اروپا باشیم

ستاره ملی پوش و آلمانی منچسترسیتی، مربی کنونی و سابقش را با هم مقایسه کرد.

گوندوغان: توخل و گواردیولا بسیار شبیه هم هستند/امیدوارم برنده فینال اروپا باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس، ایلکای گوندوغان اکنون یکی از بازیکنان مهم و کلیدی پپ گواردیولا در منچسترسیتی محسوب می شود.

او قبلا زیر نظر توماس توخل در بورسیادورتموند کارکرده است. در شرایطی که شنبه در پرتغال بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان منچسترسیتی و چلسی برگزار می شود، این دیدار تقابل افکار و باورهای مربیان کنونی و سابقش خواهد بود.

به همین خاطر ستاره با تجربه آلمانی دو مربی بزرگ را با هم مقایسه کرد. او در کنفرانس خبری گفت:توخل و گواردیولا بسیار به هم شبیه هستند. هر دو از نظر تاکتیکی بسیار عالی کار می کنند و می توانند با مشکلات حین بازی، به خوبی کنار بیایند.

وی افزود:با توجه به ایده های هر دو مربی و بازیکنان خوبی که در فینال لیگ قهرمانان حاضر هستند، انتظار بازی دشواری را دارم. فکر می کنم در این نبرد، مسائل جزیی سرنوشت بازی را رقم بزنند. البته ما سعی  می کنیم از این برتری های ریز به نفع خودمان استفاده کنیم.

ستاره آلمانی که در سال های 2011 تا 2016 برای بورسیادورتموند بازی کرد، یک سال شاگرد توخل بود. حتی زودتر می خواست وستفالن را ترک کند اما به خاطر توخل بیشتر در تیم آلمانی ماند.

وی عنوان کرد: توخل قبل از دورتموند مربی ماینتس بود. وقتی اعلام شد که مربی جدید مان است، انتظار خاصی از او نداشتم. بعد به صورت تلفنی با هم صحبت کردیم که از من خواست به کارم در بورسیا ادامه دهم.

گوندوغان ادامه داد: او در آن گفت وگو چیزهای زیادی را برایم توضیح داد.مرا متقاعد کرد که بمانم.وقتی هم که به دورتموند آمد، عملکرد خوبی داشت که تعجب کردم. اکنون همه می بینیم که چقدر در کارش قدرتمند است و در قوی ترین لیگ فوتبال جهان ، او موفق کارکرد تا جایی که چلسی را به فینال لیگ قهرمانان رساند.

 

وی تصریح کرد:این ثابت می کند او  مربی بزرگی است. واقعا او را دوست دارم و با اشتیاق منتظر رویارویی با او هستم. البته در این بازی، امیدوارم که منچسترسیتی برنده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول