اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گواردیولا: جایزه ام را به پزشکان و پرستاران عرصه کرونا تقدیم می کنم/ آنها برای زندگی بهتر ما از خودگذشتگی کردند

سرمربی موفق تیم فوتبال منچسترسیتی جایزه اش را به پزشکان و پرستاران عرصه مبارزه با کرونا تقدیم کرد.

گواردیولا: جایزه ام را به پزشکان و پرستاران عرصه کرونا تقدیم می کنم/ آنها برای زندگی بهتر ما از خودگذشتگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس، «پپ گواردیولا» پاداش خوب و قوی کار کردن در لیگ برتر انگلیس را به شکل متفاوتی دریافت کرد. او که منچسترسیتی را با اقتدار قهرمان فصل تازه پایان یافته لیگ برتر کرد، روز گذشته توسط اتحادیه مربیان حرفه ای انگلیس به عنوان سرمربی سال برگزیده شد.

پپ 50 ساله برای دومین مرتبه به این عنوان رسید. وی در فصل 2018-2017 نیز همین جایزه را کسب کرده بود.

گواردیولا که در سال 2016 بایرن مونیخ را ترک کرد و به منچسترسیتی آمد، در 5 سال حضورش توانسته 3 مرتبه تیم «آبی آسمانی پوش» را به مقام نخست لیگ جزیره برساند.

او برای آنکه بار دیگر این جام را که به یاد سرآلکس فرگوسن، سرمربی اسطوره ای تاریخ منچستریونایتد، نامگذاری شده کسب کند، در انتخابات اتحادیه مربیان با رقبایی همچون مارچلو بیلسا (لیدزیونایتد)، دانیل فارک (نوریچ سیتی)، اما هیس (مربی زنان چلسی)، دیوید مویس (وستهام یونایتد) و برندان راجرز (لسترسیتی) رقابت کرد اما در نهایت صاحب رای بیشتر شد.

مربی موفق اسپانیایی بعد از دریافت این جایزه عنوان کرد: واقعا از این بابت خوشحالم. برای دومین مرتبه است که به این جایزه می رسم. کسب این جایزه ممکن نمی شود؛ مگر بسیار و پرتلاش کار کنید و همکارانتان را متقاعد سازید.

وی افزود: دست یابی به این جایزه زمانی میسر می شود که تیمی مثل من داشته باشید که بازیکنانش بسیار حرفه ای و فداکار باشند. شاگردانی که حتی در شرایط پرچالش، به عقب قدم برنداشتند. آنها شایسته بالاترین سطح از ستایش هستند. واقعا خوش شانسم که تیمی اینگونه دارم. این جایزه در اصل متعلق به بازیکنانم است و افتخارش را با آنها به اشتراک می گذارم. از فرصتی که منچسترسیتی به من داد، تشکر می کنم. بهترین باشگاه ممکن را برای فعالیتم برگزیدم. آنها همه چیز به من دادند.

خالق تیکی تاکا عنوان کرد: دوست دارم این جایزه را به پزشکان و پرستاران عرصه مبارزه با کرونا تقدیم کنم. مادرم بدون آنکه در کانون خانواده باشد، در کنار پدر، پسران و دخترانش به همین خاطر درگذشت. واقعا اتفاق مهلکی بود. پزشکان تمام تلاش خود را کردند. آنها از خودگذشتگی کردند تا زندگی برای ما بهتر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول