اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نیکخواه‌بهرامی: حضور بسکتبال ایران در المپیک مساوی با مدال طلا است/ نمی‌دانم چه کسانی پاداش‌ها را تصویب کرده اند

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: بسکتبال با هیچ رشته ای قابل مقایسه نبوده و حضورش در المپیک مساوی با طلاست.

نیکخواه‌بهرامی: حضور بسکتبال ایران در المپیک مساوی با مدال طلا است/ نمی‌دانم چه کسانی پاداش‌ها را تصویب کرده اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم‌ملی بسکتبال در مورد شرایطش در اردوی تیم ملی اظهار داشت: بعد از بازی‌های لیگ از ناحیه زانو و کمر کمی آسیب دیدگی داشتم. بعد از لیگ هم به سفر رفتم و آنجا باید واکسن کرونا می زدم. با هماهنگی هایی که با کادر فنی داشتم قرار شد که کمی دیر تر به تمرینات اضافه شوم.

وی با اشاره به پنجره سوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا گفت: در پنجره سوم باید خیلی خوب کار کنیم. چون در پنجره های قبلی دلچسب بازی نکردیم. امیدواریم جدا از برد بازی‌های قشنگی انجام دهیم. بازیکنان بعد از لیگ کمی تخلیه می‌شوند و هماهنگی مجدد آنها کمی سخت است. زمان زیادی تا مسابقات داریم و امیدوارم رفته رفته هماهنگ تر شویم و بازی خوبی انجام دهیم.

نیکخواه بهرامی در خصوص مسابقات المپیک تاکید کرد: اصلا بسکتبال را با سایر رشته‌ها مقایسه نکنید. بقیه رشته ها در نوع خودشان سخت هستند اما با بسکتبال قابل قیاس نیستند. مثل دوی ۱۰۰ متر که باید آمادگی کامل داشته باشند. بسکتبالیست ها هم همانقدر تلاش می‌کنند و آماده می شوند. در المپیک کلا ۱۲ تیم بسکتبال هستند. یک نگاه کوچک به لیست تیم‌هایی که به المپیک نیامدند بیاندازید می‌فهمید که ما چه کار بزرگی کردیم.

وی ادامه داد: بسکتبال ما امکانات خوبی ندارد. این بحث هم فقط برای الان نیست. حضور در المپیک برای بسکتبال ایران مثل طلا می‌ماند. برای مثال رشته هایی مثل تکواندو و کشتی مال ما هستند و بارها در آنها طلا گرفتیم. با توجه به اهمیتی که به بسکتبال می‌دهند، هر نتیجه‌ای بچه‌ها بگیرند شایان تقدیر است.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد پاداش المپیکی‌ها گفت: نمی‌دانم چه کسانی این تصمیم را گرفته اند. ما کارشناس‌های خوبی در کمیته ملی المپیک داریم ولی بهتر است بعضی وقت ها از کارشناسان بسکتبالی هم دعوت شود تا نظراتشان را بدهند. این جایزه‌ها به نحوی کارشناسی نشده است. بسکتبال ما در کمیته المپیک کرسی ندارد و برای همین هم کمتر به این رشته اهمیت می‌دهند. همین که بچه‌ها کاری کردند که در این سطح قرار بگیریم نشان می دهد که چه توانایی در این رشته وجود دارد.

وی  به بازی افتتاحیه تیم ملی اشاره و اظهار داشت: اینکه بازی افتتاحیه المپیک را برگزار می‌کنیم باعث می‌شود بیشتر دیده شویم. گروه خیلی سختی داریم. در المپیک همه بازی ها سخت است، اما ما با تمام توان پا به این مسابقات می‌گذاریم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول