اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ملی‌پوش بسکتبال: بازیکنان ایرانی توانایی بازی در بوندس لیگا را دارند/ مسئولان روستوک می‌خواهند بمانم

ملی پوش بسکتبال گفت: بازیکنان ایرانی سطح شان بالاست و توانایی بازی در بوندس لیگا را دارند.

ملی‌پوش بسکتبال: بازیکنان ایرانی توانایی بازی در بوندس لیگا را دارند/ مسئولان روستوک می‌خواهند  بمانم

به‌ گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهنام یخچالی در حاشیه تمرین تیم‌ ملی بسکتبال ایران درباره عملکردش در لیگ دسته دو آلمان اظهار داشت: فصل خوبی را در آلمان داشتم. بجز آن دوران مصدومیتی که با بدشانسی پیش آمد و سپری کردم. باقی فصل کلا خیلی خوب بود.

وی ادامه داد: بحث باشگاهی به خوبی تمام شد و الان تیم ملی مهم است. همه بازیکنان تمرکز کافی را داریم. البته من بخاطر کارهایی که در آلمان داشتم دو سه روز دیرتر به اردو پیوستم، اما تمرینات خیلی خوب است. 

گارد راس تیم‌ملی بسکتبال ایران گفت: ما المپیک و کاپ آسیا را پیش رو داریم و همانطور که مشخص است در‌ پنجره دوم مقابل سوریه خوب نبودیم، اما این پنجره قطعا شرایط متفاوت است و تلاش می کنیم به آمادگی تیمی خوبی برسیم. 

یخچالی درباره برنامه‌ریزی‌ها برای تیم ‌ملی عنوان کرد: المپیک میدان بزرگی است و الان ما پنجره سوم را پیش رو داریم. در این شرایط کرونا برنامه‌ریزی سخت است، اما بعد از پنجره سوم‌ چند بازی در ژاپن داریم. شرایط کرونا تاثیرگذار است و فدراسیون هم تلاش خود را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از رفتن بائرمن مسئولان روستوک با او برای فصل بعد صحبت کرده‌اند؟ تصریح‌کرد: هر دو طرف تشخیص دادند که بائرمن دیگر تنها با تیم تونس کار‌ کند چون قبل از آن او با روستوک و تونس همزمان‌ کار ‌می‌کرد. روز آخر مدیر باشگاه با من صحبت کرد که بمانم، اما فکر‌ می‌کنم خیلی وقت هست و فعلا تمرکزم روی تیم ملی است. باشگاه هم مهم است که روی آن فکر می‌کنم.

ملی پوش بسکتبال درباره تفاوت بسکتبال اروپا با ایران عنوان‌کرد: وقتی در تیم‌ ملی هستیم بازی‌های زیادی با تیم‌های اروپایی داشته‌ایم، ‌اما در سطح باشگاهی نظمی که داشتند نسبت به آسیا خیلی بهتر است. با بچه‌ها خیلی صحبت کردم ‌و‌ واقعا سطح لیگی که‌ من باز می‌کردم برای برخی بازیکنان‌ ما پایین است. بازیکنان ایرانی می‌توانند در آن لیگ و‌ حتی یک سطح بالاتر یعنی بوندس‌لیگا هم بازی کنند. اگر لیگ ایران دیده شود می‌توانیم نفرات بیشتری در اروپا داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول