اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع 300 بسته معیشتی در سقز به مناسبت سوم خرداد

فرمانده سپاه سقز گفتک در ادامه کمک‌های مومنانه سپاه به نیازمندان، 300 بسته معیشتی به مناسبت سوم خرداد بین خانواده‌های نیازمند سقزی توزیع شد.

توزیع 300 بسته معیشتی در سقز به مناسبت سوم خرداد

یوسف معروفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار کرد: در گرامیداشت آزادسازی خرمشهر قهرمان، 300 بسته معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت در حاشیه شهر سقز توزیع شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز ادامه داد: ارزش این بسته‌های معیشتی هر کدام 800 هزار تومان است.

 وی افزود: توزیع این بسته‌های معیشتی در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در کمک به افراد بی‌بضاعت و آسیب‌دیده ناشی از ویروس منحوس کرونا بوده است.

توزیع 600 بسته معیشتی بین کارگران فصلی سقز

فرمانده سپاه سقز همچنین اظهار کرد: اوایل اردیبهشت امسال هم 600 بسته معیشتی هم بین کارگران فصلی شهرستان سقز توزیع شد.

معروفی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی نیز در راستای رزمایش مومنانه در بین کارگران فصلی میدان کارگران سقز که شناسایی شده و مستحق کمک بودند توزیع شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز ادامه داد: هر یک از این بسته‌ها به ارزش 500 هزار تومان شامل اقلام خوراکی ضروری از قبیل برنج، روغن، رب، حبوبات، اقلام شوینده و بهداشتی است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای اجرای طرح کمک‌های مومنانه، در گام اول 1200 بسته معیشتی بین نیازمندان شهری و روستایی شهرستان سقز توزیع شد.

فرمانده سپاه سقز گفت: در راستای اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه، تمامی ظرفیت‌های سپاه سقز طبق منویات مقام معظم رهبری برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر از کرونا به کار گرفته شد تا گامی بلند برای رفع نیازهای اقشار آسیب پذیر از کرونا در سطح شهرستان باشد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول