اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

نریمانی هم برای آزادسازی زندانیان فراخوان داد/ هلالی و پویانفر، 500 میلیون جمع‌آوری کردند

سید رضا نریمانی مداح مشهور اصفهانی نیز با انتشار فیلمی در فضای مجازی و پیوستن به پویش دوباره زندگی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد فراخوان داد.

نریمانی هم برای آزادسازی زندانیان فراخوان داد/ هلالی و پویانفر، 500 میلیون جمع‌آوری کردند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سیدرضا نریمانی، مداح مشهور اصفهانی نیز با پیوستن به پویش دوباره زندگی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد فراخوان داد.

این مداح اهل بیت(ع) در این خصوص اظهارداشت: افرادی به خاطر فقر، مسائل و مشکلات معیشتی، به دلیل اینکه شغل و کاری نداشته‌اند این روزها گرفتار هستند.

وی با طرح این سوال که ما چه کاری می‌توانیم برای آن‌ها انجام دهیم، تصریح کرد: قطعا بسیاری از مشکلات جامعه با گذشت و کرامت ما مرتفع می‌شود. دست یک نفر را در زندان بگیریم، بسم الله بگویید و کمک کنید.

نریمانی ادامه داد: فرصتی را خدا در اختیار ما گذاشته است، از این فرصت استفاده کنیم تا به خدا و اهل بیت وصل شویم. این گره‌ها را ما با کمک‌های خود می‌توانیم باز کنیم.

مردم و خیرین می‌توانند برای کمک به این فراخوان کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت خیریه مهر کریمانه ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۹۵۴۸۵ واریز کنند.

توصیحات نریمانی در این خصوص را اینجا ببینید:

 

 

پیش از این رضا هلالی، محمدحسین پویانفر، مهدی رسولی، حمید علیمی و امیر کرمانشاهی نیز به این پویش پیوسته بودند که رضا هلالی و محمدحسین پویانفر توانستند در مجموع طی فراخوان خود به ترتیب ۱۰۰ میلیون و ۴۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری کنند.

تعداد زندانیان آزادشده توسط این مداحان بعد از طی روند اداری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول