اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رعد و برق، کوه‌های صعب‌العبور پاوه را به آتش کشید/ حریق «بوزین و مره‌خیل» مهار شد

فرماندار پاوه از مهار آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده «بوزین و مره‌خیل» بخش باینگان این شهرستان خبر داد و گفت: نیروها در منطقه مستقر شده‌اند تا در صورت بروز آتش‌سوزی‌های موردی بلافاصله وارد عمل شده و اقدام به اطفای حریق کنند.

رعد و برق، کوه‌های صعب‌العبور پاوه را به آتش کشید/ حریق «بوزین و مره‌خیل» مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز ایده‌پور امروز با حضور در محل آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل بخش باینگان شهرستان پاوه، اظهار داشت: خوشبختانه آتش منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز مهار شد.

وی افزود: از نیروهای خدوم یگان حفاظت منابع طبیعی، نیروهای زحمتکش یگان حفاظت محیط زیست، نیروهای خستگی‌ناپذیر هلال احمر و همچنین تعدادی از نیروهای مردمی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان به دلیل تلاش ۲۴ ساعت گذشته برای مهار آتش منطقه حفاظت شده مرخیل سپاسگزاری می‌کنم.

فرماندار پاوه ادامه داد: مدیریت واحد و همکاری بلافاصله نیروها و اعضای ستاد مدیریت بحران دلیلی شد بر اینکه مهار آتش که  دارای چندین کانون بود با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

وی گفت: به دلیل وزش باد در منطقه مذکور چند دسته از نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست و هلال احمر مستقر شده‌اند تا در صورت بروز آتش‌سوزی‌های موردی بلافاصله وارد عمل شده و اقدام به اطفای حریق کنند.

وی تصریح کرد: کارشناسان برآورد خسارات وارده در محل حضور داشته بزودی نتایج کارشناسی آن‌ها از برآورد خسارات وارده به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس ستاد بحران پاوه افزود: امکان آتش‌سوزی به دلیل رعد و برق‌های ۲۴ ساعت گذشته، بالا است اما ستاد مدیریت بحران در حال تحقیق بیشتر در این خصوص و سایر احتمالات است.

ایده‌پور گفت: همچنان از همه می‌خواهیم چنانچه در عرصه‌های منابع طبیعی به هر دلیلی آتشی روشن می‌کنند پس از استفاده حتما از خاموش شدن کامل آن مطمئن شوند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول