اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان خنداب

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان خنداب خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان خنداب

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان خنداب به مناسبت یوم‌الله سوم خرداد اظهار کرد: خدمت صادقانه به ملت ایران یک نعمت ارزشمند و افتخار بزرگ است که خداوند به سپاه و بسیج عنایت کرده و لذا باید قدر این فرصت مغتنم را به خوبی بدانیم.

وی افزود: رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار، ادامه نهضت مؤمنانه و تسهیل ازدواج جوانان از طریق اشتغال‌زایی و سایر اقدامات دیگر در این راستا مهمترین برنامه‌های سپاه و بسیج برای محرومیت‌زدایی است و سپاه شتابنده در این مسیر حرکت خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: نیازمند این هستیم خدمت صادقانه به مردم تبدیل به یک فرهنگ عمومی‌شود و همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها باید در این راستا به کارگیری شود که البته مشارکت و هم‌افزایی همه‌جانبه یک ضرورت است.

کریمی ادامه داد: سپاه به‌موازات تأمین امنیت در همه بخش‌ها خدمت‌رسانی به مردم را باقوت پیش می‌برد و پیشرفت‌های به دست آمده در طول ۴۲ سال گذشته به برکت تأمین امنیت در همه بخش‌ها است که مرهون مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان و در صحنه بودن مردم و نیروهای مسلح است.

وی یادآور شد: در سال گذشته خدمات و اقدامات گسترده‌ای به مردم استان و برخی از نقاط محروم کشور همچون سیستان و بلوچستان انجام شده که بیش از ۷۸۰ فرصت شغلی، ۱ هزار و ۳۲۰ تثبیت شغل، تعمیر و بازسازی ۱۷۰ واحد مسکونی محرومین، احداث ۱۹۰ واحد مسکونی نیازمندان، ۸۲۰ جهیزیه و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی تنها بخشی از خدمات در سال ۹۹ است که این مسیر باقوت همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب نیز در این آیین گفت: خدمت صادقانه یکی از مهمترین رویکردهای سپاه و بسیج در سال جاری است و با توجه به شرایط شهرستان خنداب محرومیت‌زدایی و تلاش برای رفع آسیب‌های اجتماعی مهمترین برنامه‌ها است.

 

محسن صادقی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۴۵ واحد مسکونی برای ولی‌نعمتان احداث شد و در سال جاری با تکیه بر ۷۰ گروه جهادی فعال احداث بیش از ۲۵ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال با تکیه بر ۵۰ صندوق قرض‌الحسنه مردم محور اشتغال‌زایی و رونق تولید را در دستور کار داریم و همه توان را برای تحقق شعار سال به‌کارگیری خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب بیان داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که در جهت کاهش آسیب‌های بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته نهضت کمک مؤمنانه است که تاکنون بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان خنداب توزیع شده است.

صادقی ادامه داد: تشکیل قرارگاه جوادالائمه با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی خیرات و برکات فراوانی داشته که ۶ مرکز فعال مشاوره هم‌اکنون در راستای مشاوره‌های روان‌پزشکی، تقویت بنیان خانواده، تربیت فرزند، همسرداری و سبک زندگی خدمات به مردم ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: ادامه طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی در قالب کمک به واکسیناسیون عمومی افراد در حال انجام است که در کنار نهضت کمک مؤمنانه انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: امروز به برکت سفر فرمانده سپاه روح‌الله برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌هایی در دستور کار قرار گرفت که دیدار با خانواده شهید والامقام شعبان‌علی رحمتی، افتتاح سالن‌های ورزشی، تجهیز باشگاه ورزشی، کادرسازی پروژه‌های ورزشی و نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های مهم امروز بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول