اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

سرپرست حجاج ایرانی پیروزی فلسطین را به روسای بعثه‌ 30 کشور تبریک گفت

سرپرست حجاج ایرانی با ارسال پیامی به روسای بعثه‌های حج بیش از ۳۰ کشور جهان، مقاومت قهرمانانه مردم غزه و پیروزی مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت در نبرد «شمشیر قدس» را تبریک گفت.

سرپرست حجاج ایرانی پیروزی فلسطین را به روسای بعثه‌ 30 کشور تبریک گفت

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدعبدالفتّاح نواب، سرپرست حجاج ایرانی با ارسال پیامی به روسای بعثه‌های حج بیش از ۳۰ کشور جهان، مقاومت قهرمانانه مردم غزه و پیروزی مردم فلسطین را تبریک گفت. متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»

۱۲ روز مقاومت قهرمانانه مردم غزه و ایثار عزتمندانه مثال زدنی آنان در نبرد «شمشیر قدس» به ثمر نشست و بار دیگر تمامی معادلات و محاسبات سران رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی را بر هم زد. امید است تجربه مقاومت، قدس شریف را با عنایات الهی هرچه زودتر از لوث صهیونیست‌ها برای همیشه پاک گرداند.

رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی با همه پشتیبانی‌های استکبار جهانی در این نبرد، عقب نشینی و شکست خفت بار دیگری را از مقاومت فلسطینی به جان پذیرفت و نتوانست به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد و در کوتاهترین زمان ممکن، با تسلیم در برابر اراده جوانان مقاوم فلسطینی مجبور به پذیرفتن آتش بس شد.

بنده مفتخرم به عنوان مسئول بعثه حج جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم کردن حملات سبعانه رژیم اشغالگر، به قبله اول مسلمانان  قدس شریف به مردم مقاوم فلسطین به ویژه خانواده‌ها و کودکان، پیروزی مردم شریف فلسطین و غزه و رزمندگان جبهه مقاومت را به امت اسلامی و ملت‌های آزاد جهان تبریک عرض نموده و این عنایت الهی و دستاورد تاریخی را مقدمه‌ای برای آزادسازی نهایی همه سرزمینهای اشغالی از چنگال صهیونیسم اعلام کنم.

بدیهی است امت اسلامی با هدایتهای راهبران دینی به پیروی از راهنمایی‌های امام علی بن ابیطالب علیه السلام یاور مردم فلسطین خواهندبود که حسنین علیها السلام فرمودند:کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً»  والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

سیّد عبدالفتّاح نواب
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول