اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«دیوارکش» و اولین قاتل سریالی زن در شبکه نمایش خانگی

مستند سینمایی «مهین» روایت اولین قاتل سریالی زن در ایران، عرضه اینترنتی خواهد شد. همچنین مستند «دیوارکش» با موضوع زیست جنسی به صورت آنلاین اکران مردمی می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مستند سینمایی «مهین» با موضوع اولین قاتل سریالی زن ایران، پس از موفقیت در جشنواره‌های مختلف و استقبال در سینماهای هنر و تجربه عرضه اینترنتی خواهد شد.

«مهین» به کارگردانی محمدحسین حیدری و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر با محوریت شخصیت پیچیده‌ مهین قدیری، اولین قاتل سریالی زن ایران از چهارشنبه ۵ خرداد عرضه اینترنتی خواهد شد.

این مستند سینمایی پیش از این در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برنده سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین دستاوردهای هنری و در جشنواره سینما حقیقت رتبه دوم برترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد و در اکران گروه هنر و تجربه نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود.

برخی عوامل این مستند عبارتند از: کارگردانی و تدوین: محمدحسین حیدری، تهیه‌کننده: مهدی مطهر، تحقیق و پژوهش: محمد حسین حیدری، مهدی اسدزاده، بازیگر: اعظم عرفانی.

مستند سینمایی «مهین» تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و از روز چهارشنبه در سامانه‌های منتخب vod از جمله فیلیمو و نماوا در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داشت.

 

 

آغاز اکران های مردمی برخط مستند «دیوارکش»

مستند «ایکسونامی ۳؛ دیوارکش»، در ادامه مجموعه مستندهای “ایکسونامی” با موضوع زیست جنسی است، در این قسمت سازندگان این مجموعه، سراغ نقطه تلاقی این موضوع بحث‌برانگیز با یک موضوع جنجالی دیگر رفته‌اند که از قدیم چالش اجتماعی جامعه ما بوده و هست؛ یعنی بحث ارتباط امر جنسی و سیاست.

در این مستند جذاب و تماشایی، که به تهیه کنندگی سید محمدمهدی دزفولی و کارگردانی سید مهدی دزفولی تولید شده ، چهره‌هایی نظیر ابوالحسن بنی صدر، فائزه هاشمی، محمدرضا خاتمی و تنی چند از سیاسیون حضور دارند.

در اکران های مردمی برخط شما مخاطبان می توانید با میزان مشارکت مالی دلخواه خود و تعیین روز و ساعت اکران و ثبت نام در سایت عماریار نسبت به اکران آن اقدام کنید.

علاقه‌مندان، مخاطبان، مساجد، مراکز فرهنگی، مجموعه‌های هنری، سیاسی و ستادهای انتخاباتی می‌توانند برای ثبت درخواست اکران مستند دیوار کش به سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول