اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

وارونه نشان دادن واقعیت‌ها رویکرد مهم دشمن در تحریف است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: وارونه نشان دادن واقعیت‌ها رویکرد مهم دشمن در تحریف است و دشمنان با تحریف به دنبال گروگان گیری ذهن‌ها هستند که البته ملت ایران هوشیاری خود را نسبت به این توطئه‌ها نشان داده‌اند و در آینده هم هوشیارانه در صحنه خواهند بود.

وارونه نشان دادن واقعیت‌ها رویکرد مهم دشمن در تحریف است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی بعدازظهر امروز در نشست بصیرتی «حماسه حضور» در شهرستان خنداب اظهار کرد: یکی از ظلم‌هایی که استکبار جهانی علیه ملت ایران و برای جلوگیری از رشد و تقویت انقلاب اسلامی انجام می‌دهد تحریف است که اگر تحریف شکست بخورد قطعاً تحریم هم شکست خواهد خورد.

وی افزود: دشمنان بعد از موفقیت‌های چشمگیر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف با رویکرد تحریف به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: وارونه نشان دادن واقعیت‌ها رویکرد مهم دشمن در تحریف است و دشمنان با تحریف به دنبال گروگان گیری ذهن‌ها هستند که البته ملت ایران هوشیاری خود را نسبت به این توطئه‌ها نشان داده‌اند و در آینده هم هوشیارانه در صحنه خواهند بود.

کریمی ادامه داد: مهمترین درس عملیات بیت‌المقدس امید و توکل بر خدا است و رزمندگان اسلام در شرایط سخت این عملیات و دفاع مقدس ساخته شدند و در این شرایط توانایی‌ها و استعدادها به میدان آمد.

وی اضافه کرد: مواجهه بین حق و باطل یک شرایط پیچیده‌ای در عملیات بیت‌المقدس ایجاد کرده بود که ملت ایران با تکیه بر قدرت خداوند و خودباوری توانستند از این آزمون بزرگ الهی بیرون بیایند و این درس مهمی برای امروز ما است که باید به آن توجه داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی ملت ایران با رمز توکل بر خدا از صحنه‌های سخت عبور کرده و دشمن را در همه راهبردها به زانو درآورده و حتی دشمن در آخرین راهبرد خود جنگ اقتصادی با شکست مواجه شده است.

کریمی تأکید کرد: باید تلاش کنیم با تشکیل دولت جوان انقلابی شیرینی‌های پیروزی ۴۲ ساله ملت احساس شود و موفقیت‌های بزرگ به تثبیت برسد.

وی افزود: واقعیت‌های امروز نشان از خرد شدن استخوان‌های استکبار جهانی و افول روزافزون آمریکا دارد که نشانه این شکست‌ها، پیروزی ملت قهرمان فلسطین در جنگ ۱۲ روزه و موفقیت‌های جبهه مقاومت است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: وعده‌های خداوند در خصوص پیروزی مستضعفین و نابودی کفر و استکبار جهانی روز به روز در حال تحقق است که مهمترین نشانه آن پیروزی‌های جبهه مقاومت و فراگیر شدن این تفکر در کشورهای منطقه است که موجب دلگرمی و امید امت حزب‌الله شده است.

کریمی بیان داشت: در هر مقطعی که نگاهمان به بیرون از مرزها نبوده و تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی و سرمایه‌های عظیم کشور همچون جوانان گذاشتیم موفقیت‌های بزرگ به دست آوردیم و متأسفانه هرکجا نگاهمان به بیرون از مرزها بوده تنها فرصت سوزی انجام شده است.

وی اضافه کرد: تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد نگاه انقلابی و جهادی به موقعیت‌ها راهکار حل مشکلات است و ملت ایران راه عزت و اقتدار را انتخاب کرده و همچنان در ادامه این مسیر محکم ایستاده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است که ملت ایران می‌توانند در سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند و لذا نماد مردم‌سالاری دینی همواره باید در تراز انقلاب اسلامی باقی بماند و نباید خدشه‌ای به آن وارد شود.

کریمی گفت: پیروز نهایی انتخابات ملت ایران هستند و ملت در طول ۴۲ سال گذشته به تکلیف خود عمل کردند و در این انتخابات هم حماسی عمل خواهند کرد و لذا مشارکت گسترده و باشکوه مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه همه باید نسبت به انتخابات مسئولیت‌پذیر باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم چراکه این انتخابات از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت همه‌جانبه در کشور را تأمین می‌کند و موجب دلسردی بدخواهان و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه مؤلفه اصلی برقراری امنیت در کشور مشارکت مردم در انتخابات است و لذا هر اندازه حضور و مشارکت بیشتر باشد امنیت مستحکم‌تر است تأکید کرد: انتخابات در ایران اسلامی با اخلاق اسلامی عجین شده و لذا تخریب‌ها، تهمت‌ها، بی‌اخلاقی‌ها و تشکیل دوقطبی‌های کاذب در انتخابات در راستای اهداف دشمن و خیانت به کشور و ملت است و همه باید در راستای ایجاد یک رقابت سالم تلاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب نیز در این نشست گفت: آزادی خرمشهر فتح ارزش‌هاست و آن چیزی که فتح خرمشهر را به عنوان یک شاخص در تاریخ ماندگار کرده این است که فتح خرمشهر مسیر آینده را به ما نشان می‌دهد و از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

محسن صادقی با بیان اینکه توکل بر خدا و ایمان به نصرت الهی مهمترین شاخصه فتح خرمشهر است و در فتح خرمشهرهای پیش رو باید به این شاخصه مهم توجه داشته باشیم اظهار کرد: یکی از مهمترین خرمشهرهایی که امروز در پیش داریم انتخابات ۲۸ خردادماه است که همه باید با توان و امکاناتی که در اختیار داریم حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.

وی اضافه کرد: ولایت مداری از دیگر درس‌های فتح خرمشهر است که امروز در صحنه‌های پیش رو چشم و گوشمان باید به ولایت باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب تصریح کرد: در طول ۴۲ سال گذشته ملت ایران با الگوی فتح خرمشهر به پیشرفت‌ها و جایگاه بزرگی دست پیدا کردند و لذا همواره باید این الگوی مهم پیش روی ما باشد.

صادقی ادامه داد: امروز تنها راهی که می‌تواند ما را در صحنه‌های مختلف انقلاب پیروز کند به کارگیری الگوی فتح خرمشهر و دفاع مقدس است و لذا در فتح خرمشهرهای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی باید شاخصه‌های فتح خرمشهر مورد توجه ما باشد.

وی گفت: حضور باشکوه و همراه با بصیرت مردم در حماسه ۲۸ خردادماه ادامه مسیر فتح خرمشهر است و لذا همه باید در این صحنه نقش‌آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول