اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مسؤول هماهنگ‌کننده ستادهای آیت الله رئیسی در چهارمحال و بختیاری منصوب شد

مسؤول هماهنگ کننده ستادهای انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری با اعلام خبر انتصابش از سوی آیت الله رئیسی گفت: عمده فعالیت‌های انتخاباتی در استان حول محور هر خانه یک ستاد انتخاباتی خواهد چرخید.

مسؤول هماهنگ‌کننده ستادهای آیت الله رئیسی در چهارمحال و بختیاری منصوب شد

سیداحمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بنده اخیرا از سوی آیت الله رئیسی به عنوان مسؤول هماهنگ‌کننده ستادهای انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری منصوب شدم.

مسؤول هماهنگ کننده ستادهای انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هدف ما پیرو دستورات آقای رئیسی افزایش مشارکت مردمی در انتخابات و استفاده از ظرفیت همه جریانات سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های کاری ما تولید محتوا در فضای مجازی و دیدار چهره به چهره با مردم بوده تا به یاری خدا شور انتخاباتی در مردم ایجاد شود.

موسوی تصریح کرد: در بنده و هیچ کدام از دغدغه‌مندانی که برای آقای رییسی در استان قصد فعالیت انتخاباتی دارند ذره‌ای حب نفس و سهم‌خواهی وجود ندارد و همگی برای نظام و انقلاب قصد فعالیت دارند اما در این مسیر تفاوت سلیقه‌هایی وجود دارد که مشغول بررسی و استفاده از همه نظرات هستیم.

مسؤول هماهنگ کننده ستادهای انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر 11 کمیته برای فعالیت ستادی در استان تشکیل شده و مسؤولان آن‌ها مشخص شده است، همچنین حدود 300 تشکل و گروه مختلف ذیل همین 11 کمیته برای فعالیت اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: به احتمال بالا به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم آیت الله رئیسی سفر استانی نخواهد داشت، عمده فعالیت‌ها حول محور هر خانه یک ستاد انتخاباتی است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول