اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک‌های واگذار شده مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی و بنگاه‌ها و شرکت‌های اقتصادی ذیل آن‌ها در این کمیسیون خبر داد.

تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه 4 خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه کلیات طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال به تصویب رسید که در نهایت به طرح مالیات برعایدی سرمایه الحاق می‌شود. 

وی درباره جزئیات این طرح افزود: طرح مذکور مربوط به اصلاح موادی از قانون مبارزه با قانون پولشویی است که قرار است تمامی تراکنش و گردش منابع مالی کشور تحت سیطره بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در نشست این کمیسیون لایحه موافقتنامه پیشگیری از حوادث در دریای خزر مورد تصویب قرار گرفت. ضمن اینکه تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و بنگاه‌ها و شرکت‌هایی اقتصادی ذیل آن‌ها هم به تصویب این کمیسیون اقتصادی رسید که بزودی در صحن علنی به رای نمایندگان گذاشته می‌شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول