اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

شوک قوه قضاییه برای راه اندازی کارخانه‌ها/ تقدیر کارخانه‌ای احیا شده از دادستانی

قوه قضاییه در استان ایلام چندین کارخانه را اخیرا احیا کرد به نحوی که هم اکنون یکی از آنان به چگونگی این اقدام پرداخته است.

شوک قوه قضاییه برای راه اندازی کارخانه‌ها/ تقدیر کارخانه‌ای احیا شده از دادستانی

روح‌الله زرین‌آبادی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از حمایت‌های بی‌دریغ، همه جانبه و عالمانه دهقانی رئیس کل دادگستری استان، خسروی‌زاد دادستان مرکز استان ایلام، اعضا ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و ستاد تسهیل استان که باعث شده‌اند گروه کارخانجات تولید کود شیمیایی دهلران در مدار تولید قرار گیرند، صمیمانه سپاسگزاریم.

وی با بیان اینکه کارخانجات تولید کود شیمیایی دهلران جز معدود کارخانجات تولید کود شیمیایی در کشور هستند که در نقطه صفر مرزی و در گرم‌ترین نقطه کشور در امر تولید کود شیمیایی فعالیت دارند، افزود: علی‌رغم همه مشکلات و موانع فراروی، خود را موظف به لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تولید دانسته و می‌دانیم.

مدیر کارخانجات تولید کود شیمیایی دهلران با اشاره به اینکه مشکلات و موانع فراروی تولید در کشور و به ویژه استان ایلام؛ بی‌شمار، طاقت فرسا، وقت گیر و خسته کننده است، گفت: تحریم‌ها، کمبود نقدینگی، نبود مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز، عدم حمایت علمی و عملی از سوی برخی مسوولان و متولیان امر؛ از اهم موانع و مشکلات ما در امر تولید است.

وی با بیان اینکه چه بسا که امروز این کارخانجات تعطیل بودند و عده زیادی بیکار شده و خانواده‌های بسیاری نیز دچار چالش می‌شدند، ادامه داد: جا دارد از همراهی و همکاری این عزیزان و مجموعه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل، سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی و همه کسانی که به انحا مختلف نسبت به رفع موانع تولید، تلاش مضاعف داشته و دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.  

زرین‌آبادی با اشاره به اینکه با توکل به خداوند سبحان، توسل به معصومین و برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تولید مرغوب و باکیفیت را سرلوحه کار قرار داده‌ایم، تصریح کرد: از همه مسوولان استان تقاضای عاجل داریم که تولید کنندگان و سرمایه گذاران را به صورت ویژه مورد حمایت قرار دهند و عملا پای کار باشند و از مراکز و کارخانجات تولیدی در سطح استان بازدید مستمر داشته باشند و درد دل تولید کنندگان و کارگران را از نزدیک بشنوند و برای رفع موانع تولید و حل و فصل مشکلات، راهکارهای علمی و عملی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی دستگاه‌ها و متولیان ذی‌ربط به جای حل و فصل مشکلات تولید کنندگان در کارگروه‌های مشخص و معین، با طرح شکایت در محاکم قضایی، هم بر موانع تولید و بر حجم پرونده‌های محاکم می‌افزایند و هم وقت ذی‌قیمت تولیدکنندگان و قضات را هدر می‌دهند، تاکید کرد: بسیاری از تولید کنندگان به جای اینکه تمام فکر و ذکر خود را به امر تولید و اشتغالزایی اختصاص دهند به خاطر طرح برخی شکایات ساده که در کمیسیون‌های داخلی و شوراهای درون دستگاهی و با یک تفاهم نامه فی مابین قابل حل و فصل است، باید در راهروهای محاکم وقت خود را صرف و تولید را رها کنند که این یک افت بزرگ برای امر تولید، تولید کنندگان و نیازمند چاره اندیشی است.

مدیرعامل کارخانجات تولید کود شیمیایی دهلران با اشاره به اینکه دست تمام کسانی که حامی تولید و تولید کنندگان هستند را به گرمی می‌فشاریم و آنان را به یاری می‌طلبیم، خاطرنشان ساخت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال«تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است، همه ما موظف‌ایم که به این فتوای معظم له لبیک بگوییم و عملاً پای کار باشیم.

زرین آبادی در پایان با تقدیر مجدد از همه حامیان تولید و تولید کنندگان، یادآور شد: رسماً از دهقانی رئیس کل دادگستری استان و خسروی زاد دادستان مرکز استان و دیگر متولیان امر در سطح استان و کشور برای بازدید از مجموعه‌های تولید کود شیمیایی در دهلران، دعوت به عمل می‌آوریم.

در پایان وی با بیان اینکه اگر حمایتهای همه جانبه دهقانی رئیس کل دادگستری و خسروی زاد دادستان مرکز استان و همکاران پر تلاششان نبود چه بسا که امروز این کارخانجات تعطیل بودند و عده زیادی بیکار میشدند, گفت: از همکاری صمت، ستاد اقتصاد مقاومتی، شرکت شهرکهای صنعتی و همه کسانی که به احا مختلف نسبت به رفع موانع تولید تلاش مضاعف داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر میدارم.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول