اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مردم در انتخابات حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مردم در انتخابات حماسه دیگررقم خواهند زد و هر کسی مردم را از مشارکت در انتخابات نهی یا دلسرد کند متعلق به کشور و انقلاب نیست.

مردم در انتخابات حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری امروز در یک گفت‌وگو رسانه‌ای با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، عنوان کرد: با توجه به موقعیت شناسی و دشمن شناسی که مردم ایران دارند، حماسه‌ای دیگر در انتخابات پیش رو رقم خواهند زد.

وی در همین خصوص افزود: هر کسی مردم را از مشارکت در انتخابات نهی یا دلسرد کند متعلق به کشور و انقلاب نیست.

معاون استاندار هرمزگان با تصریح بر این که انتخابات میثاقی ملی برای رقم زدن سرنوشت آینده کشور است، خاطرنشان کرد: در 42 ساله بعد از انقلاب اسلامی نیز همواره مردم در صحنه دفاع از انقلاب مشارکتی فعالانه داشته‌اند و این نقش هرگز از جانب مردم ترک نشده است.

حیدری ادامه داد: انتخابات امسال نیز اهمیتی دوچندان دارد چرا که هم اولین انتخابات گام دوم انقلاب اسلامی بشمار می‌رود و از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران توانسته به نقطه مهمی در معادلات منطقه‌ای دست پیدا کند که دشمن درصدد ضربه زدن به این موقعیت کم‌نظیر است و لذا شرکت بالای مردم در انتخابات به تراز ایران در عرصه بین المللی نیز کمک شایانی خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: همه باید به برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول