اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کارخانجات تولید سیمان به تعهدات خود در تامین سیمان هرمزگان عمل کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: کارخانه جات تولید سیمان به تعهدات خود در تامین سیمان هرمزگان عمل کنند.

کارخانجات تولید سیمان به تعهدات خود در تامین سیمان هرمزگان عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو عنوان کرد: با توجه به موقعیت شناسی و دشمن شناسی که مردم ایران دارند حماسه ای دیگر در انتخابات پیش رو رقم خواهند زد.

وی در همین خصوص افزود: هر کسی مردم را از مشارکت در انتخابات نهی یا دلسرد کند متعلق به کشور و انقلاب نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر تامین پایدار سیمان استان خاطرنشان کرد: تامین نیاز بازار داخلی هرمزگان به سیمان توسط کارخانجات تولید این محصول بر صادرات آن اولویت دارد و کارخانجات داخل و خارج از استان به تعهدات خود در این زمینه ضروری است جامعه عمل بپوشانند.

حیدری تصریح کرد: در صورت ایجاد خلل در روند تامین بازار هرمزگان ممنوعیت صادرات این محصول تداوم می باید.

وی با تاکید بر حضور نمایندگان استان‌ها در جلسات ملی سیمان، اظهار داشت: شرکت نمایندگان استان ها در جلسات ملی مربوط به سیمان خروجی این جلسات را پربارتر، کارشناسی تر و متناسب با واقعیت ها خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ایجاد تعادل در تامین نیاز بازار داخلی و صادرات سیمان بین کارخانجات تولید این محصول ضروری است تا واحدی متضرر نشود.

وی افزود: کلیه کارخانجات سیمان از محل سرمایه داخلی به مرحله ساخت و تولید رسیده اند و زیبنده نیست مردم در تامین این محصول در مضیقه باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر ساماندهی حمل و نقل محصول سیمان، اظهار داشت: با ساماندهی حمل و نقل بازار سیمان و نظارت از هرگونه زیاد خواهی و سود غیر متعارف در بازار این محصول مهم جلوگیری شود.

وی با اشاره به قیمت مسکن در بندرعباس، افزود: نرخ بالای زمین در بندرعباس بر قیمت تمام شده مسکن در این شهر تاثیر زیادی گذاشته که نیازمند چاره اندیشی است.

حیدری با تاکید بر تامین مرغ مورد نیاز استان، خاطرنشان کرد: روند تامین مرغ مورد نیاز استان توسط دستگاه های اجرایی ذیربط به صورت مستمر تداوم یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، افزود: اداره کل دامپزشکی استان نظارت خود کشتارگاه های استان را تشدید کند. 

وی در همین خصوص، تصریح کرد: کلیه کشتارگاه های فعال در هرمزگان مرغ های کشتار شده را با حضور نمایندگان فرمانداران و سازمان صمت بین عاملین فروش توزیع کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: برای جلوگیری از هرگونه التهاب در بازار از ایراد سخنان احساسی در این رابطه پرهیز شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول