اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آمادگی کامل گنبدکاووس برای برگزاری انتخاباتی باشکوه/ عملکرد ممتاز کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گنبدکاووس

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری گلستان با اشاره به عملکرد ممتاز کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس؛ گفت: عملکرد گنبدکاووس همواره الگویی برای استان بوده است.

آمادگی کامل گنبدکاووس برای برگزاری انتخاباتی باشکوه/ عملکرد ممتاز کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، برگزاری انتخابات بدون شک یک فرآیند بسیار بزرگ و حساس است که در نظام جمهوری اسلامی به صورت کاملا شفاف و مردمی برگزار شده و در این فرآیند به ویژه در سال‌های اخیر بهره‌مندی از فناوری ارتباطات و اطلاعات سرعت و شتاب بیشتری پیدا کرده است.

به همین دلیل اهمیت و کارآمدی کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات بیش از گذشته بوده و به یکی از ستون‌های اصلی فرآیند برگزاری انتخابات تبدیل شده و آموزش‌هایی نیز در این حوزه با قدرت و جدیت اجرایی شده است.

در همین راستا جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس با حضور مدیر فناوری ا اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری گلستان و به ریاست فرماندار شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

* پرکاری و روحیه جهادی ویژگی همکاران ماست/ تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه اندیشیده شده

فرماندار گنبدکاووس با اعلام آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و با نشاط، اظهار کرد: کمینه فناوری اطلاعات ستاد همواره با وجود محدودیت‌های تجهیزاتی و فنی به خوبی درخشیده و در همه ادوار انتخابات عملکردی درخشان داشته ‌است.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم برای برگزاری بدون مشکل انتخابات اندیشیده شده است، افزود: یقین داریم با وجود فشار سنگین کار در این دوره با توجه به افزایش شعب و اهمیت بیشتر اقدامات در بستر «وب» و شبکه، کمیته فناوری اطلاعات می‌تواند موفق ظاهر شود.

وی با اشاره به تزریق نیروی جوانی به کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان و تاکید بر روحیه جهادی و پرکاری، خاطرنشان کرد: به لطف خدا و همت همکاران تمامی برنامه‌های این حوزه با دقت و ظرافت انجام شده و به انتظارات به نحو احسن جامه عمل پوشانده شده است.

* نگران آسیب دیدن تجهیزات زیرساختی هستیم/ کاربران با تجهیزات جانبی رایانه آشنا شوند

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری گلستان با اشاره به عملکرد ممتاز کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس در همه ادوار انتخابات، تاکید کرد: تردیدی نداریم که مثل همیشه عملکرد این کمیته به الگویی برای همه استان تبدیل خواهد شد و با کمترین مشکل اهداف مدنظر محقق می‌شود.

فاطمه کاویانی با ابراز نگرانی از قطعی برق در ایام منتهی به انتخابات، تصریح کرد: این موضوع می‌تواند به زیرساخت‌ها و تجهیزات ما آسیب‌های جدی وارد کند و در فرآیند برگزاری انتخابات برای ما مشکلاتی را ایجاد کند.

وی با تاکید بر مراقب از تجهیزات فناوری اطلاعات در شعب اخذ رای توسط اعضای شعبه به ویژه نماینده فرماندار و کاربران، ادامه داد: در خواست ما این است که حتما کلاس آشنایی کاربران با تجهیزات به ویژه تجهیزات جانبی را برای اعضای صندوق برگزار کرده و آن را جدی بگیرید.

* ثبت‌نام ۳۰ درصد کاربر رایانه ذخیره برای انتخابات/ انتخاب ۳۰ سرگروه فناوری اطلاعات برای ۲۸۱ شعبه اخذ رای در گنبدکاووس

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه از برگزاری جلسات آسیب‌شناسی ادوار گذشته به منظور رفع مشکلات احتمالی خبر داد و گفت: اجرای مانور احراز هویت و آموزش‌های اولیه کاربران از برنامه‌های روزهای اخیر ما بوده است.

مجتبی امامی از انتخاب ۳۰ سرگروه فناوری اطلاعات برای ۲۸۱ شعبه اخذ رای در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: برای هر صندوق نیز طبق برنامه‌ریزی قبلی دو کاربر مشخص شده و حدود ۳۰ درصد نیز نیروی ذخیره در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در این جلسه بخشداران مرکزی و «داشلی‌برون» و مدیران مرتبط از شرکت توزیع نیروی برق، مخابرات و اعضای کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس شرکت داشتند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول