اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ماجرای بازداشت تیم خلیج‌فارس ماهشهر به دلیل قاچاق کالا

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر گفت: شب گذشته اعضای تیم را که با یک اتوبوس کرایه‌ای در حال سفر به اصفهان بودند در بین راه به دلیل وجود کالای قاچاق در اتوبوس بازداشت کردند.

ماجرای بازداشت تیم خلیج‌فارس ماهشهر به دلیل قاچاق کالا

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر در واکنش به توقیف اتوبوس حامل  اعضای این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیمی که هنوز یک باخت ندارد شایسته این بی‌مهری نیست، از چند روز قبل مکاتباتی را با اداره ورزش و فرمانداری بندر ماهشهر برای اینکه یک دستگاه اتوبوس را در اختیار ما قرار دهند انجام داده بودم اما متاسفانه هیچ یک از این ارگان‌ها اتوبوسی را در اختیار ما قرار ندادند و حتی تلفنی هم با نماینده شهرستان صحبت کردم که از ایشان هم جواب منفی شنیدم.

 وی افزود: برای اینکه خودمان را برای برگزاری دیدار هفته ششم برابر صنعت ابریشم به اصفهان برسانیم مجبور شدیم یک دستگاه اتوبوس از ترمینال بندر ماهشهر کرایه کنیم متاسفانه در بین راه و در یکی از ایست بازرسی‌های شهرکرد متوجه شدیم که اتوبوس حامل کالای قاچاق است که پس از کشف و ضبط کالاها راننده و تمامی اعضای تیم به پاسگاه منتقل شدند.

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر گفت: تمام اعضای تیم ما از نیمه شب گذشته تا صبح در پاسگاه بلاتکلیف بودند و مشخص نبود که چه سرنوشتی در انتظار آنها است ما موفق شدیم مقتدرانه از مرحله اول به مرحله نهایی لیگ دسته سوم صعود کنیم و در حال حاضر در گروه‌مان تیم صدر جدول هستیم  و یکی از مدعیان اصلی صعود محسوب می‌شویم.

وی ادامه داد: تا بدین جا باشگاه به صورت شخصی اداره شده و کلیه هزینه‌های تیم را از جیب شخصی خودمان پرداخت کرده‌ایم با این وجود هیچ وقت نسبت به عدم حمایت مسوولین نیز صحبت و یا اعتراضی نکرده‌ایم اما می‌خواهم بدانم یک اتوبوس چقدر هزینه دارد که واقعاً مسوولین نمی‌توانند از عهده پرداخت آن بربیایند.

ایوب عسکری تصریح کرد: از شش ماه قبل در جلسه‌ای که با نماینده شهرستان در مجلس داشتیم این معضلات و مشکلات را مطرح کردیم و قرار شد مشکل بازرسی حل و فصل شود ولی متاسفانه بازرسی استان اجازه هیچگونه هزینه‌ای را نمی‌دهد و عملا این مشکل گریبان کل شهرستان را گرفته است و توقع داریم این معضل به طور جد در دستور کار نماینده شهرستان ماهشهر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: اتفاقات این چنینی برای شهرستانی که از بیرون به آن نگاه صنعتی و ثروتمندی دارند خوب و در خور شان باشگاهش نیست و این اقدامات می‌تواند بر روحیه بازیکنان تاثیر منفی بگذارد.

عسکری بیان کرد: بازیکنان ما از دیشب استراحت نداشته‌اند و با این وضعیت نمی‌دانم چگونه به مصاف حریف خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از این اتفاق و بازجویی از اعضای این تیم فوتبال و همچنین ارائه مدارک و مستندات لازم توسط جهاد پژوهان مدیر تیم فوتبال خلیج فارس بندرماهشهر اعضای تیم ماهشهری پس از حدود پنج ساعت حضور در ساعت ۱۱ صبح از بازداشتگاه آزاد می شوند و با اتوبوسی دیگر به اصفهان سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول