اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تکمیل زیرساخت‌های مناطق زلزله زده بخش قطور با تخصیص اعتبار 300 میلیارد ریالی

فرماندار خوی از تکمیل زیر ساخت‌های مناطق زلزله زده بخش قطور با تخصیص اعتبار 300 میلیارد ریالی خبر داد وگفت: 50 درصد این اعتبارات تخصیص یافته و بیش از 30 طرح زیر بنایی در بیش از 20 روستای منطقه در حال اجراست.

تکمیل زیرساخت‌های مناطق زلزله زده بخش قطور با تخصیص اعتبار 300 میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوی، حسین عباسی اظهار داشت: در زلزله اسفند سال ۱۳۹۸ به بخش‌های مهمی از زیر ساختهای بخش قطور خوی خسارت زیادی وارد شده بود که با تخصیص اعتبارات لازم این زیرساخت‌ها احیا و در حال تکمیل است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات این طرحها بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال است، ۵۰ درصد این اعتبارات تخصیص یافته و بیش از ۳۰ طرح زیر بنایی در بیش از ۲۰ روستای منطقه در حال اجراست.

فرماندار خوی با بیان اینکه ساخت پل‌های ارتباطی، ساخت و احیای دیوارهای ساحلی ، تکمیل شبکه راه‌های ارتباطی و برق و فضاهای بهداشتی و درمانی منطقه را از جمله این طرح‌ها است تصریح کرد: این طرح‌ها طی ۲ ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اذعان کرد: بیش از 3 هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده تاکنون و ۲ هزار واحد صد در صد تخریب شده بازسازی و تحویل خانواده‌ها شده و بقیه واحدها نیز با مراجعه روستائیان و تکمیل پرونده با پرداخت تسهیلات مصوب در حال بازسازی است.

عباسی با توجه به اتمام مهلت پرداخت تسهیلات تا پایان دولت از روستائیان خواست تا هرچه سریعتر برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

خاطرنشان‌می‌شود برای بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی دولت بیش از پنج هزار ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول