اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع 150 هزار بسته غذایی بین نیازمندان کربلا در یک هفته

خادمان حرم حضرت عباس (ع) بیش از 150 هزار بسته غذایی را در مدت یک هفته تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

توزیع 150 هزار بسته غذایی بین نیازمندان کربلا در یک هفته

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، آستان قدس عباسی در روزهای اخیر با توجه به دستور آیت الله سیستانی مبنی بر کمک به نیازمندان، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان کرد.

بر همین اساس، بیش از ۱۵۰ هزار بسته غذایی به همت خادمان مضیف آستان قدس عباسی طی هفته گذشته تهیه و بین نیازمندان اطراف شهر کربلا توزیع شد.

همچنین در یک ماه اخیر بیش از یک میلیون پرس غذا در اطراف حرم و شهرهای دیگر به همت خادمان حرم حضرت عباس (ع) توزیع شد که بخش قابل توجهی از آن در ایام ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛ به طوری که در کربلا همزمان با ماه رمضان روزانه بیش از دو هزار افطاری توزیع می‌شد.

علاوه بر این خادمان حرم حضرت عباس (ع) در هفته‌های اخیر با توجه به برداشتن ممنویت ورود تلفن همراه به حرم، اقدام به نصب چندین دوربین در شبستان‌های حرم کردند تا بتوانند امنیت بیشتری را برای زائران فراهم سازند.

به گزارش فارس، حرم حضرت عباس (ع) و امام حسین (ع) از ابتدای شیوع کرونا به روی زائران باز بود و اکنون نیز بدون هیچ محدودیتی زوار به این اماکن مقدس مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول