اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

حمایت تمام قد رسانه کاتالونیا از کومان / این رفتار شایسته سرمربی بارسا نیست

اسپورت کاتالونیا در گزارشی به تمجید از کومان پرداخت و رفتار مدیریت بارسلونا را اشتباه دانست.

حمایت تمام قد رسانه کاتالونیا از کومان / این رفتار شایسته سرمربی بارسا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه روز گذشته کومان و لاپورتا نزدیک به نیم ساعت طول کشید ولی سرانجامی نداشت. مدیر برنامه کومان ابراز خوشحالی کرد که این فرد در بارسلونا به مدت 2 سال می‌ماند ولی هنوز خبری از سوی رسانه‌های اسپانیایی منتشر نشده است. لاپورتا هنوز به اعتماد کافی نسبت به کومان نرسیده در این حین کادر مدیریتی بارسلونا تقاضا دارند ژاوی به نیمکت آبی‌اناری‌ها بازگردد. از طرفی لاپورتا به سرمربی السد قطر پیشنهاد داده که ابتدا به بارسای ب بیاید و اگر موفق شد هدایت تیم اصلی بارسلونا را برعهده گیرد.

همه این اخبار نشانگر این است که کومان در بدست آوردن اعتماد لاپورتا و سران بارسلونا ناتوان ظاهر شده است. ممکن است توافق شود و او به مربی آینده بارسلونا دوباره لقب گیرد ولی این حس همیشه در اردوی بارسلونا خواهد بود که اگر لغزشی صورت گیرد دیگر جای هیچ اعتمادی نیست و شاید کومان در اواسط فصل برکنار شود.همین مسئله باعث شده تا اسپورت کاتالونیا مقاله‌ای در تمجید مربی هلندی بنویسد و شرایط کنونی را سزاوار او نداند.

لوئیس ماسکارو در آخرین یادداشت خود نوشت که کومان سزاوار چنین رفتاری از سوی لاپورتا نیست و باید مربی بارسلونا بماند زیرا تیمی که او در ابتدای فصل در دست گرفت اکنون شرایط خوبی دارد و می‌توان روی کومان حساب باز کرد.او تیمی را تحویل گرفت که مسی درخواست خروج داده بود و شرایط خوبی تیم نداشت. کومان اما توانست خنده را بر لبان مسی بیاورد و با بازیکنانی مثل پدری بارسلونا را به جام کوپادل ری برساند و در لالیگا تیم را سوم کند.

باید دید چه آینده ای در انتظار بارسلونا است. هم سرنوشت مربی این تیم مبهم شده و هم مشخص نیست که مسی آیا تمدید می کند یا می‌رود. به نظر می رسد باشگاه در حال تنظیم قراردادی مادام العمر با لئو است و می خواهد با خرید بازیکنانی چون آگوئرو، گارسیا، واینالدوم و ممفیس دپای تیمی لایق قهرمانی را در فصل آینده تشکیل دهد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول