اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

با حضور مردم در عرصهٔ انتخابات، شاهد فتح‌الفتوحی خرمشهری خواهیم بود

مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین گفت: امروز مستکبران در یک جبهه قرار گرفته و به‌دنبال جلوگیری از حضور مردم در انتخابات هستند، لذا برای ایجاد فضای شور و نشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندق‌های رأی، باید با تمام ظرفیت‌های موجود به میدان بیاییم و به مدد الهی و با حضور مردم شاهد فتح الفتوحی خرمشهری خواهیم بود.

با حضور مردم در عرصهٔ انتخابات، شاهد فتح‌الفتوحی خرمشهری خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین ضمن گرامیداشت حماسهٔ سوم خرداد ماه اظهار کرد: سوم خرداد یکی از مهم‌ترین وقایع در تاریخ انقلاب اسلامی بود، فتح خرمشهر نه یک واقعهٔ نظامی، بلکه یک مفهوم انسانی است؛ تاریخ ایران مملو از حوادث تلخ و شیرین و فراز و نشیب‌های مختلف است.

وی افزود: تاریخ معاصر ما با شکست و سقوط و عقب‌نشینی و از دست رفتن بخش‌های مختلف کشور و تسلیم شدن در برابر قدرت‌های بیگانه آغشته شده بود، با پیروزی انقلاب اسلامی جریان تاریخ در ایران مسیر متفاوتی را در پیش گرفت و از آن به بعد بود که پیروزی، سربلندی، مقاومت و تاراندن مهاجمان و سرسختی برای حفظ حتی یک میلی‌متر از خاک کشور، تبدیل به رسم ایرانیان شد.

مجیدی در ادامه گفت: فتح خرمشهر، پایانی بر صدها سال به یغما رفتن خاک این سرزمین بود که به واسطهٔ حماقت و خیانت پادشاهان بر تاریخ ما تحمیل شده بود، حتی رژیم استبدادی- استعماری پهلوی نیز بخش‌هایی از کشور از جمله بحرین را به بیگانگان بخشید.

وی خاطرنشان کرد: این بار ملتی که با دم مسیحایی امام‌خمینی(ره) زنده شده بودند، با تکیه بر توانمندی‌ها و ایمان خود، تاریخ را تغییر دادند و به این ترتیب، سوم خرداد، روزی به وسعت همهٔ تاریخ شد و خرمشهر، شهری به بزرگی یک ملت گشت، به همین دلیل بود که فرماندهٔ بزرگ این آزادسازی در سخنی تاریخی و تاریخ‌ساز فرمود فتح خرمشهر فتح خاک نیست، بلکه فتح ارزش‌های اسلامی است.

این مسؤول با اشاره به این‌که انتخابات یکی دیگر از خرمشهرهایی است که باید فتح شود، بیان کرد: امروز مستکبران در یک جبهه قرار گرفته و به‌دنبال جلوگیری از حضور مردم در انتخابات هستند، لذا برای ایجاد فضای شور و نشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندق‌های رأی، باید با تمام ظرفیت‌های موجود به میدان بیاییم و به مدد الهی و با حضور مردم شاهد فتح الفتوحی خرمشهری خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین با تأکید بر این‌که مشارکت در انتخابات وظیفهٔ شرعی و قانونی همهٔ شهروندان است، اظهار کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفهٔ همگانی است و این مشارکت حداکثری برای نظام اسلامی و کشور خصوصاً در برههٔ حساس کنونی و هجمه‌های بی‌شمار دشمنان، عزت‌بخش و اقتدارآفرین خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های پیچیدهٔ دشمنان قسم خوردهٔ نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف تزریق یأس و ناامیدی به مردم، یادآور شد: همهٔ ما باید شرکت پرشور در انتخابات را به‌عنوان یک تکلیف باور داشته باشیم و با مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهان بدخواهان این نظام و انقلاب بزنیم.

وی تصریح کرد: مقاومت مظلومانه و مقتدرانه که در یمن و فلسطین رخ داده است، از برکات ایستادگی ملت ایران است که این ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی مستکبران، از وجوه تمدنی انقلاب اسلامی است.

مجیدی در پایان گفت: امیدواریم انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری داشته باشیم که هم امیدی باشد برای مستضعفین جهان که به انقلاب اسلامی دل بسته‌اند و هم مایهٔ دلسردی دشمنان اسلام باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول