اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دلیل برگزاری بازی دربی تبریز در تاریخ ۸ خرداد مشخص شد

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ دلیل برگزاری دیدار تراکتور و ماشین سازی در تاریخ ۸ خرداد را اعلام کرد .

دلیل برگزاری بازی دربی تبریز در تاریخ ۸ خرداد مشخص شد

سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دلیل برگزاری دیدار تراکتور مقابل ماشین سازی در روز ۸ خرداد و با وجود اینکه این تیم هم مانند استقلال که دیدارش مقابل پدیده در همان روز برگزار نمی شود، یک بازیکن ملی پوش دارد، اظهار داشت: صحبت هایی برای برگزار نشدن بازی تراکتور در آن زمان بود اما درخواستی مطرح نشد‌. از ابتدا هم قرار نبود تیم استقلال در روز ۸ خرداد مقابل پدیده بازی کند و ما هم اعلام نکرده بودیم که این مسابقه قرار است در آن زمان برگزار شود.

وی افزود: تیم تراکتور برخلاف استقلال دو بازی عقب افتاده پیش رو دارد که یکی از آنها دیدار با ماشین سازی و دیگری سوپرجام با پرسپولیس است. هر زمان فضا به ما اجازه بدهد احتمال دارد در همان روزی که بازی استقلال مقابل پدیده را برگزار می کنیم، سوپرجام هم انجام شود. ما براساس تقویم مسابقات زمان بازی استقلال و پدیده را تعیین می کنیم و در همان روز هم احتمال دارد دیدار تراکتور و پرسپولیس در سوپرجام برگزار شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: ما برای برنامه ریزی مسابقات نظر اسکوچیچ را هم جویا شده‌ایم و طبق همان برنامه ریزی مسابقات معوقه را انجام می‌دهیم. در صحبتی هم که روز گذشته با مسئولان تراکتور انجام دادیم متوجه شدند از ابتدا هم قرار نبوده دیدار استقلال و پدیده در تاریخ ۸ خرداد برگزار شود.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول