اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حمایت از بنگاه‌های اقتصادی باید منطقی باشد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی باید منطقی باشد و نباید منابع مالی بدون حساب و کتاب به واحدهای صنعتی نیمه‌فعال پرداخت شود.

حمایت از بنگاه‌های اقتصادی باید منطقی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان در سالن جلسات اداره امور شعب بانک ملی استان سمنان اظهار کرد: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی باید منطقی باشد و نباید منابع مالی بدون حساب و کتاب به واحدهای صنعتی نیمه‌فعال پرداخت شود.

وی افزود: بانک ملی از بانک‌های موفق استان سمنان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است و در سال جاری با افزایش تعاملات برای گره‌گشایی از بخش تولید تلاش کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: بررسی موردی مشکلات واحدهای تولیدی با حضور مدیران ارشد بانک ملی نشان از دغدغه مدیران این بانک برای توسعه اقتصادی در استان سمنان است.

تشنه‌دل اضافه کرد: همکاری بانک ملی ایران با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سال های گذشته مطلوب بوده و این رویه ارزنده برای رونق تولید ادامه یابد.

افزایش حدود اختیارات مدیران استانی بانک‌ ملی 

معاون امور شعب بانک ملی ایران نیز در این جلسه اظهار کرد: بانک ملی برای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی همواره آمادگی لازم را داشته است و با همدلی و هماهنگی می توان برای تحقق شعار سال اقدام کرد.

حسن مونسان گفت: متوسط مجاز اعطای تسهیلات به بخش اقتصادی ۸۰ درصد از مجموع کل تسهیلات است اما در استان سمنان بیش از ۹۲ درصد تسهیلات پرداختی مربوط به حوزه اقتصادی و تولید و صنعت است.

وی عنوان کرد: بانک ملی ایران در سال جاری باهدف تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب برای کاهش موانع اداری در اعطای تسهیلات تلاش خواهد کرد.

معاون امور شعب بانک ملی ایران با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و تامین نقدینگی واحد ها برای تحقق شعار سال، اولویت بانک ملی است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی و صنعتی به تمرکز حساب و هدایت منابع به بانک ملی باهدف افزایش همکاری دوسویه اقدام کنند.

مونسان خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته تخصصی رفع موانع تولید در بانک ملی ایران انجام شد و حدود اختیارات مدیران استانی این بانک‌ در تخصیص سرمایه ثابت و سرمایه گردش افزایش یافته است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول