اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توقیف13 خودروی شوتی حامل24هزار لیترسوخت در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و توقیف 13 دستگاه خودرو شوتی حامل سوخت و کشف24هزارو700 لیتر گازوییل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

توقیف13 خودروی شوتی حامل24هزار لیترسوخت در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری یگان تکاوری در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق با انجام کار اطلاعاتی،گشت زنی‌های هدفمند از تردد تعداد 13 دستگاه خودرو نیسان شوتی بصورت کاروانی حامل سوخت قاچاق در یکی از محورهای فرعی شهرستان مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: مأموران ضمن رصد اطلاعاتی، با تشکیل چندین اکیپ مجهز به محل و مسیر تردد کاروان خودروهای شوتی عزیمت و با اجرای کمین گاه در محل تردد خودرو ها به تعدادی خودرو شوتی حامل سوخت برخورد و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: قاچاقچیان با مشاهده مأموران، بدون توجه به دستور پلیس و علایم هشدار دهنده و بازدارنده اقدام به دور زدن کرده و از محل متواری شدند که با تنگ دیدن عرصه برخود خودروها را رها و از محل متواری شدند.  

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه در این رابطه تعداد 13 دستگاه خودرونیسان شوتی حامل سوخت قاچاق توقیف و در بازرسی از آنها مقدار 24 هزارو700 لیتر گازوییل قاچاق کشف شد، تصریح کرد: سرشاخه های این باند شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها در دستور کار پلیس است. 

سردار جعفری با توجه به اینکه سوخت های قاچاق کشف شده به شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان تحویل شد تصریح کرد: مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس می‌باشد و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول