اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احداث ۳۰۰ واحد تولیدی در همدان

‍ استاندار همدان با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت معدن، گردشگری و صنایع دستی در سطح استان در حال ساخت‌ است گفت: دستگاه‌های دولتی تا پایان دولت از صنایع حمایت و مانع‌زدایی ‌کنند.

احداث ۳۰۰ واحد تولیدی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح توسعه شرکت شیشه همدان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با عزمی راسخ‌تر در کنار واحدهدی تولیدی هستند و این اولویت ماست اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی زمینه حمایت و پشتیبانی از طرح توسعه شرکت شیشه را فراهم کنند تا این شرکت به اهداف خود در تداوم کار دست پیدا کند.

وی گفت: در جریان تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و فشارهای حداکثری که با اهداف خاصی بر کشور وارد شد، این تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بودند توانسنتد مثل سربازان خط مقدم در مقابل تحریم‌ها مقابله و مقاومت کنند.

استاندار همدان تلاش متولیان صنعت شیشه در حفظ نگهداری خطوط قبلی و همچنین عزم آن‌ها در توسعه این کارخانه قابل تقدیر و تحسین است اضافه کرد: دست فعالان اقتصادی بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف را به گرمی می‌فشاریم و حمایت می‌کنیم.

وی نقش‌آفرینی بخش خصوصی را برگ زرینی در دفتر تاریخ جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه طرح توسعه فاز سوم شرکت شیشه همدان، اقدامی بزرگ موثر در شرایط کنونی است افزود: گسترش و توسعه شرکت شیشه همدان اقدامی امیدآفرین است و ضروری است که رسانه‌ها این اقدام را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

شاهرخی با بیان اینکه در استان بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت معدن، گردشگری و صنایع دستی در حال ساخت‌ هستند گفت: واحدهای صنعتی بزرگی در همدان در حال فعالیت هستند که امیدآفرین و نیز افتخارآفرین‌اند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های دولتی تا پایان دولت از صنایع حمایت و مانع‌زدایی ‌کنند اظهار کرد: شرایط تولید بیشتر، رونق اشتغال و تقویت معیشت مردم توسط دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول