اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

روستاهای الیگودرز مشکل آنتن‌دهی دارند

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر ارتباطات نیز درخواست می‌شود مشکلات آنتن دهی و اینترنت مناطق روستایی و صعب العبور را هرچه سریع‌تر پیگیری کند زیرا این مهم در گذشته نیز مورد تاکید بوده است.

روستاهای الیگودرز مشکل آنتن‌دهی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، به نقل از خانه ملت، محمد خدابخشی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: وقت نمایندگان متعلق به مردم است لذا باید شرایطی فراهم شود تا بهترین خدمت به آنها بدون توجه به رفتارهای پوپولیستی و ایجاد حاشیه صورت بگیرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزیر تعاون کار، رفاه اجتماعی می خواهم نسبت به اجرایی شدن طرح‌های کلنگ زنی شده هرچه سریع‌تر اقدام کند و موانع ایجاد شده در صندوق بازنشستگی کشوری برای پیشرفت پروژه‌ها را برطرف نماید.

وی افزود: همچنین از وزیر ارتباطات نیز درخواست می‌شود مشکلات آنتن دهی و اینترنت مناطق روستایی و صعب العبور را هرچه سریع‌تر پیگیری کند زیرا این مهم در گذشته نیز مورد تاکید بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر کشور بر ضرورت ایجاد بخش‌های جدید و فرمانداری ویژه در منطقه تاریخی و محروم الیگودرز تاکید کرد و گفت: همچنین از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم قول‌های خود در خصوص طرح‌های آبخیزداری الیگودرز را هرچه سریع‌تر محقق کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول