اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تدوین پیش نویس برنامه توسعه زنجیره ارزش صنعت پوشاک و کفش

معاون امور صنایع وزارت صمت از تدوین برنامه عملیاتی توسعه زنجیره ارزش صنعت پوشاک و کفش خبر داد و گفت: این برنامه عملیاتی پس از اعمال اصلاحات نهایی توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ خواهد شد.

تدوین پیش نویس برنامه توسعه زنجیره ارزش صنعت پوشاک و کفش

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی صادقی نیارکی در نشست هم اندیشی با تشکل های تخصصی صنعت پوشاک و کفش که با حضور نمایندگانی از بانک مرکزی، اتاق اصناف و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط برگزارشد، اظهار داشت: برنامه عملیاتی در 4 محور با همکاری تشکل های تخصصی و صنایع پیشران تدوین شده است.

وی فراهم سازی زیر ساخت مناسب جهت تجمیع و احداث واحدهای صنعتی در کشور و ساماندهی زنجیره ارزش، لجستیک و تامین در حوزه کالا را از جمله محورهای این برنامه عملیاتی عنوان کرد و گفت: تسهیل روند تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی و صنفی با اتخاذ تمهیداتی در برنامه در نظر گرفته شده است.

معاون امور صنایع وزارت صمت در ادامه ساماندهی نحوه تولید در بنگاه های کوچک و متوسط و به هم رسانی واحدهای صنفی و صنعتی زنجیره تامین واحدهای تولیدی را محور سوم این برنامه عنوان کرد و گفت: ساماندهی نحوه بازاریابی و فروش در قالب پلت فرم کسب و کار برای فروش داخلی و خارجی محور چهارم این بسته است و در این محور رویکردهای حمایت از ایجاد فروشگاه های تخصصی (شهر پوشاک و کفش)، اصلاح رویه های نظارت بر توزیع و حمایت از پلت فرم های نوین مورد تاکید قرار گرفته است.

پیش نویس این برنامه عملیاتی طی سلسله نشست های مستمر با علی آقا محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و تشکل های تخصصی صنعتی و صنفی وهمچنین دستگاه های اجرایی مرتبط نظیر بانک مرکزی و به میزبانی معاونت امور صنایع مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول