اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جباری: وزارت نیرو باید سهم هرمزگان از خاموشی‌ها را کاهش دهد

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: وزارت نیرو باید سهم هرمزگان و استان‌های جنوبی را از خاموشی‌ها کاهش دهد.

جباری: وزارت نیرو باید سهم هرمزگان از خاموشی‌ها را کاهش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری ظهر امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: وزیر نیرو یک ماه قبل وعده داد که هیچ کمبودی در زمینه برق در کشور وجود ندارد ولی در روزهای اخیر بروز خاموشی‌های گسترده در کشور سبب گرفتاری مردم شده است.

وی افزود: اگر وزارت نیرو شرایط کنونی را پیش بینی‌ می‌کرد نباید وعده می‌داد بلکه می‌بایست تدابیر ویژه‌ای در زمینه مدیریت مصرف برق در کشور تدارک می‌دید تا این شرایط بروز نمی‌کرد.

نماینده مردم غرب هرمزگان با بیان این که نبود برق در جنوب کشور به معنای گرفتار شدن مردم و مختل شدن شدید زندگی آنان بدلیل گرمای طاقت‌فرسا می‌شود، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهرهای مختلف هرمزگان از 40 تا 47 درجه بوده است و در این شرایط نبود برق سبب سختی‌های فراوانی برای مردم شده است.

جباری ادامه داد: شرایط کرونایی در کنار گرمای شدید در جنوب، بروز مشکلات برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مشکلاتی که ممکن است برای واکسن‌های کرونا و مراکز تزریق واکسن‌ها رخ دهد و همین طور سختی‌های فراوانی که برای خانواده‌های دارای فرزند خردسال و نوزاد رخ دهد، گوشه‌ای از این مشکلات است و عموم مردم در روزهای اخیر این پرسش را دارند که توسعه زیرساخت‌های انرژی به کجا رسیده است که مردم باید با بی برقی مواجه شوند.

وی تأکید کرد: وزیر نیرو می‌بایست در زمینه کمبود برق به مجلس پاسخگو باشد و باید سهم هرمزگان از خاموشی‌ها را بدلیل شرایط بحرانی آن کاهش دهند.

انتهای پیام/ 88055

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول