اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انهدام باند ۴ نفره قاچاق سلاح و مهمات در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند ۴ نفره فروشندگان سلاح و مهمات و کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری خبر داد.

انهدام باند ۴ نفره قاچاق سلاح و مهمات در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالعلی روانبخش اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت، ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته از فعالیت باند خرید و فروش سلاح‌های جنگی و شکاری غیرمجاز در کرمان مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، فروشنده اصلی این باند فرا استانی و سابقه‌دار بوده و در کار خرید و فروش سلاح و مهمات فعالیت دارد و تعدادی سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز تهیه و به فردی در استان کرمان فروخته و در مکانی مخفی کرده است.

روانبخش  تصریح کرد: ماموران موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و سرکرده و۳ عضو دیگر این باند را که همگی سابقه‌دار بودند در استان کرمان شناسایی و در دو عملیات جداگانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی از مخفیگاه متهمان، ۷ قبضه سلاح شکاری، ۲ قبضه کلت کمری و مقداری مهمات جنگی که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل منزل جاساز شده بود، ۴ تیغه سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و ۴ عدد سیمکارت از منزل متهمان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مخل نظم و امنیت اجتماعی، قاچاق سلاح و مهمات است، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول