اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تشکر حوزه خوزستان از شورای نگهبان

در دوره گذشته یکی از مطالبات ملت بزرگ ایران از شورای‌ نگهبان چرایی تأیید کسانی بود که با بی‌کفایتی، کشور و ملت را دچار چالش‌های سخت کنونی نمودند.

تشکر حوزه خوزستان از شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شورای نهادهای حوزوی خوزستان در حمایت از اقدام شورای نگهبان بیانیه‌ای به شرح زیر نوشت.

در این بیانیه آمده است: امروز که به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی ایران به دوره بلوغ و رشد خود رسیده، بیش از همیشه دشمنان قسم خورده خارجی و منافقین بی‌شرم داخل و خودفروختگان خائن را مترصد فرصت سوزی و نفوذ برای ناامید کردن عاشقان راه و انقلاب امام نموده است.

همچنین افزوده شده: بی‌شک در دوره گذشته یکی از مطالبات ملت بزرگ ایران از شورای‌ نگهبان چرایی تأیید کسانی بود که با بی‌کفایتی، کشور و ملت را دچار چالش‌های سخت کنونی نمودند.

و توجیه این چرایی را به این پاسخ که ضرورت مشارکت حداکثریست نپذیرفته و انتظار داشتند شورای‌نگهبان به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نماید.

در پایان آمده است: از این رو ضمن تشکر از اقدام شجاعانه و مؤمنانه شورای نگهبان در عمل به وظیفه خود از ملت بزرگ ایران، خانواده معظم شهدا، فرهیختگان، نخبگان و دلسوزان ایران عزیز انتظار دارد، به دور از جریانات سیاسی و بداخلاقی‌های انتخاباتی، برای حفظ وحدت، یکپارچگی و تقویت نظام و همچنین تشکیل دولتی قوی و کارآمد، پای صندوق‌های رأی حاضر شده و دشمنان خود را مأیوس و مداخله آنان را محکوم نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول