اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزایش پرواز از فرودگاه‌های مازندران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام اینکه افزایش پروازها از اردیبهشت ماه امسال انجام شد، تصریح کرد: پروازهای فرودگاه‌ ساری از تعداد ۶۴ به ۷۸ در هفته رسید.

افزایش پرواز از فرودگاه‌های مازندران

سعدالله وطن‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه‌های مازندران، افزود: در فرودگاه نوشهر تعداد پرواز مشهد در طول هفته از چهار به ۶ پرواز و پرواز به مقصد تهران به پنج پرواز در هفته رسید.
وی افزود: در فرودگاه رامسر نیز پرواز هر روزه به مقصد تهران و دو روز در هفته پرواز مشهد برقرار است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه پرواز مشهد در فرودگاه ساری از هشت به ۱۵ پرواز در هفته رسید، اضافه کرد: پرواز به مقصد تهران نیز از پنج روز در هفته به روزانه تغییر یافت.

این مسوول ادامه داد:  پرواز بندرعباس در هفته دو روز به پنج روز و پرواز کیش از  دو به ۶ پرواز در هفته رسید.

وطن‌خواه با اعلام اینکه افزایش پروازها از اردیبهشت ماه امسال انجام شد، تصریح کرد: پروازهای فرودگاه‌ ساری از تعداد ۶۴ به ۷۸ در هفته رسید.

وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های مازندران، خاطرنشان کرد: این مهم موجب شد رویکرد مردم به سفرهای هوایی تغییر کرد و همین موضوع افزایش پروازها را رقم زد‌.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با پروژه‌های فرودگاه‌های استان، افزود:  پروژه‌ها دیوار پیرامون فرودگاه ساری از پیشرفت فیزیکی ۸۰ به ۹۷ درصد رسیده  است.

این مسوول با اشاره به اینکه ساختمان ش نشانی و ایمنی فرودگاه نوشهر هفته آینده به اتمام می‌رسد، گفت:  پروژه ساماندهی بلوار ورودی فرودگاه ساری با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول