اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اعلام حمایت جامعه اسلامی دانشجویان شهرکرد از آیت الله رئیسی

دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از آیت الله رئیسی بیانیه‌ای را صادر کرد.

اعلام حمایت جامعه اسلامی دانشجویان شهرکرد از آیت الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از آیت الله رئیسی بیانیه‌ای را صادر کرد که مشروح این بیانیه را در ادامه می‌خوانیم.

بسمه تعالی
با عنایت به اعلام صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری توسط شورای محترم نگهبان و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیان اهمیت انتخابات از منظر جنبه داخلی و خارجی که‌ منتج به نوسازی در کشور، حضور و مشارکت مردم و اقتدار ملی خواهد شد و ناظر به جایگاه و اختیارات ریاست جمهوری که مهمترین و موثرترین جایگاه مدیریتی کشور می‌باشد.

با نگاه به شاخصه‌های رئیس‌جمهور مطلوب از منظر رهبر انقلاب(مد ظله العالی) که فردی دارای مدیریت و کفایت، با ایمان، عدالت خواه، ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، تحول‌خواه و تحول آفرین، جوانگرا و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد با اکثریت قاطع آرای شورای مرکزی خود، آیت الله سید ابراهیم رئیسی را برای منصب ریاست جمهوری اصلح دانسته و حمایت خویش را از نامبرده اعلام می‌دارد.

شایان ذکر است این حمایت به دلیل حضور آیت الله رئیسی در چارچوب فکری امامین انقلاب و التزام عملی ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش‌های بی‌وقفه ایشان در جهت رشد این نظام و حسن سابقه در مدیریت کارآمد در قوه قضاییه می‌باشد و تا زمانی این حمایت ادامه خواهد یافت که ایشان از مدار ولایت فقیه خارج نشده و علیه مصالح جمهوری اسلامی ایران سخنی بیان نکرده و اقدامی انجام نداده باشند.

امید است با روی کار آمدن افراد شایسته‌ی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشکیل دولت اسلامی، زمینه تحقق جامعه اسلامی و رسیدن به افق روشن تمدن اسلامی فراهم گردد.

و السلام علی من التبع الهدی

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول