اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای قانون باید ملاک تمام فرآیندهای انتخابات باشد

‍ استاندار همدان با بیان اینکه اجرای قانون باید ملاک تمام فرآیندهای انتخابات باشد گفت: فضا به گونه‌ای مدیریت شود که عدالت برای همه کاندیداها رعایت و در حق کسی ظلم نشود.

اجرای قانون باید ملاک تمام فرآیندهای انتخابات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در نشست فرمانداران استان ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات و برگزاری قانون‌مدارانه آن اظهار کرد: باید انتخاباتی با شکوه و منطبق بر قانون و بدون حاشیه برگزار شود.‌

وی با بیان اینکه انتخابات نماد برجسته از مردم‌سالاری دینی، دموکراسی، جمهوریت و اسلامیت نظام است گفت: اصل انتخابات و برگزاری آن یک رویداد منحصر به فرد است که پیشرفت، توسعه و دوام و قوام نظام را به دنبال دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم نشان از اُنس و مسئولیت‌پذیری بیشتر به توسعه و آبادانی و سیاست‌های جاری کشور است افزود: وظیفه داریم اصول اساسی انتخابات را مد نظر قرار داده و به عنوان مجریان انتخابات، آن‌ها را به دقت جاری و اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه فرآیند‌های انتخاباتی، در چارچوب قانون، در هر شرایطی و با هر ترکیب انتخاباتی، انجام و اجرا شوند گفت: فرمانداران، تا روزهای پایانی فرآیند انتخابات را مرور و کم‌و‌کاستی‌ها را رفع کنند.

شاهرخی از دستگاه‌های دولتی خواست با تمام ظرفیت و امکانات، با استاد انتخابات استان همکاری و همراهی داشته باشند تأکید کرد: باید هرچه سریع‌تر نمایندگان فرمانداران بر صندوق رأی‌گیری، انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه طبق قانون، نماینده‌های فرماندار در عین بی‌طرفی، ناظر و مسئول مستقیم اجرایی و مدیریت صندوق‌های آرا هستند گفت: فضا به گونه‌ای مدیریت شود که عدالت برای همه کاندیداها رعایت و در حق کسی ظلم نشود.

استاندار همدان با بیان اینکه با توجه به حساسیت و اهمیت حوزه انفورماتیک و رایانه‌ها در انتخابات، در هر شهرستان نظارت جدی انجام و موانع آن برطرف شود افزود: هماهنگی‌های لازم برای حفظ، نگهداری و حمل و توزیع تعرفه‌ها، توسط فرمانداران انجام شود‌.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران نظارت‌های خود را به‌طور جدی بر صندوق‌ها،حمل تعرفه‌ها، محل‌های اخذ رأی، اعضای اجرایی و نمایندگان خود داشته باشند اضافه کرد: عملکرد استان در بین دیگر استان‌های کشور رضایت‌ بخش است.

شاهرخی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در تمام حوزه‌های انتخابیه اظهار کرد: حفظ جان و سلامتی رای‌دهندگان در اولویت باشد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول